ویسی: نوبتی هم باشد، پیکان باید ببرد/ قلعه نویی صحبتی با من نکرده است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

26-11.JPG

سرمربی پیکان تهران می گوید هیچ مذاکره ای از سوی قلعه نویی با او برای مربی گری در تیم ملی نشده است.

عبدالله ویسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ابتدا درباره بازی فردای تیمش برابر ملوان بندر انزلی بیان کرد: ما در شرایطی iبه مصاف ملوان می رویم که در iبهترین شرایط قرار دارد و روز های اوج خود را سپری می کند. این تیم چهار برد متوالی کسب کرده است. البته ما هم پیش از این چهار برد متوالی کسب کرده بودیم اما پس از باخت برابر پرسپولیس وضعیت خوبی نداشتیم.

وی ادامه داد:تیمم از لحاظ بدنی در وضعیت قابل قبولی قرار دارد اما همه تلاشم را میکنم تا بازیکنان را iبه لحاظ روحی نیز آماده کنم. iبه هر دریافت ۶ گل از پرسپولیس سبب شد تا بازیکنان نسبت iبه آینده کمی نگران شوند که سعی می کنیم این مشکل را حل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران همچنین عنوان کرد:امیدوارم با انجام بازی جوانمردانه و فنی بتوانیم ملوان را شکست دهیم. iبه هر حال اگر نوبتی هم باشد، نوبت ماست که ببریم.اگر تیمی دچار بحران می‌شود، این بحران حد و اندازه ای دارد و ما باید iبه این وضعیت خاتمه دهیم.

ویسی همچنین با اشاره iبه وضعیت روحی نا مناسب خودش پس از دریافت ۶ گل از پرسپولیس، تاکید کرد:پس از این بازی واقعا داغان بودم اما صحبت هایی که با آقایان دوستی مهر، جلالی، قلعه نویی، حاج رضایی و فروتن انجام شد، کمک کردند تا اگر می خواهم مربی بزرگی شوم، بمانم و سختی ها و فشار ها را تحمل کنم.

ویسی همچنین در پاسخ iبه این پرسش که آیا خبر صحبت قلعه نویی با او برای مربی گری در تیم ملی صحت دارد؟ تاکید کرد:هیچ صحبتی در این مورد با من نشده است اما اگر چنین اتفاقی بیفتد واقعا خوشحال می شوم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.