ویلانووا: از عملکرد بازیکنان راضی‌ام/خوشحالم که گواردیولا به دنیای مربی‌گری برگشت

۲۸م دیماه ،

Tito-Vilanova.jpg

سرمربی بارسلونا با وجود تساوی خانگی مقابل مالاگا در جام حذفی اسپانیا از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد. او بازگشت گواردیولا به دنیای مربی‌گری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بارسلونا در دور رفت یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در حالی مقابل مهمانش مالاگا به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت که بازیکنان این تیم فرصت‌های بیشمار گلزنی را یکی پس از دیگری از دست دادند تا کار آن‌ها برای بازی برگشت در ورزشگاه خانگی مالاگا سخت و سخت‌تر کند.

تیتو ویلانووا سرمربی آبی اناری‌ها با وجود تساوی خانگی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

وی در نشست خبری بعد از بازی گفت: دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم. در نیمه اول بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتیم. می‌توانستیم همه چیز را در این نیمه تمام کنیم. فرصت‌های بسیاری را بر روی دروازه حریف خلق کردیم و بازی رو به جلو و هجومی را ارائه دادیم. صرف نظر از این نتیجه تساوی در نوکمپ فقط برای پیروزی به ورزشگاه خانگی مالاگا می‌رویم.

ویلانووا دربارهٔ گل اول مالاگا که روی اشتباه بچگانه تیاگو آلکانترا رقم خورد گفت: اشتباه جزئی از فوتبال است. تیاگو نشان داد که بازی کردن در عقب زمین آسان نیست. با این حال باید بگویم که تمام بازیکنان وظیفه خود را به خوبی در زمین انجام دادند.

آلکسیس سانچس مهاجم پاراگوئه‌ای بارسلونا فرصت‌های بسیاری را در دیدار مقابل شاگردان پیگرینی از دست داد. حتی هواداران آبی اناری‌ها هم به عملکرد مهاجم تیم‌شان اعتراض داشتند.

ویلانووا دربارهٔ سانچس گفت: سانچس بازیکن جوانی است. او استعداد بالایی دارد. درست است که در این دیدار دو فرصت مسلم گلزنی را از دست داد اما او کم‌کاری نکرد و پرجنب و جوش ظاهر شد. در رختکن به او گفتم که ما شکست را قبول نمی‌کنیم. معتقدم که همه چیز برای سانچس خوب خواهد شد.

سرمربی بارسلونا از پیوستن پپ گواردیولا به بایرن مونیخ ابراز خوشحالی کرد و گفت: از اینکه گواردیولا به مستطیل سبز بازگشت بسیار خوشحالم. کاملا روشن بود که گواردیولا تیم بزرگی را برای بازگشت به دنیای مربی‌گری انتخاب خواهد کرد. او با انتخاب بایرن مونیخ من را خوشحال کرد. بر این باورم که پیوستن او می‌تواند به نفع فوتبال آلمان باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او می‌دانست که گواردیولا بایرن مونیخ را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب خواهد کرد گفت: من از تصمیم پپ بی‌خبر بودم. این تصمیمی بود که خود او گرفت. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.