ویندوز RT شکست نمی خورد!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از فاوا نیوز در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

فاوانیوز: تحلیلگران معتقداند اپلیکیشنهای سیستمهای اجرایی ویندوز تازه مایکروسافت آنقدر قابل توجه و کافی می باشند تا مردم iبه خرید تبلتها و محصولات لمسی این شرکت ترغیب شوند. اکثر تحلیلگران معتقداند شرکت مایکروسافت همواره شانس موفقیت بسیار بسیاری در در زمینه فروش ویندوز ۸ و محصولات جانبی آن ویندوز RT داراست.

به گزارش تفسیری فاوانیوز iبه نقل از computerworld،پاتریک مورهد، مدیر تحلیلگر معتقد است این مسئله سبب تلاش بیشتر و موفقیت بیشتر شرکت مایکروسافت خواهد شد. وی از جمله تحلیلگرانی است که همواره ویژگیهای انباره ویندوز ۸ و اپلیکیشنهای آن را ستوده است.

وی مکررا اعلام نموده است، مایکروسافت باید حدود ۵۰۰۰ اپلیکیشن کیفی در انباره ویندوز ۸ قرار دهد تا موفقیت این ویندوز و محصول جانبی آن ویندوز RT، کاملاٌ تثبیت شود.

وس میلر، یکی از مدیران شرکت مایکروسافت اذعان داشت، در تاریخ ۲۶ اکتبر تعداد اپلیکیشنهای انباره ویندوز iبه ۹۰۰۰ اپلیکیشن رسید، که از این تعداد ۵۲۰۰ عدد از این اپلیکیشنها در امریکا قابل اجرا و در اختیار مشتریان میباشند.

میلر و هد، هر دو متفق القول اعلام نمودند این تعداد اپلیکیشن از شکست تجاری این محصول پیشگیری می نماید. البته عده ای نیز مانند متیو هونان معتقداند این تعداد اپلیکیشن نمیتواند موفقیت ویندوز ۸ را تضمین نماید.

والت مازبرگ نیز در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت، این تعداد اپلکییشن کافی نمی باشد و نمیتواند موفقیت محصولات لمسی را تضمین کند. اما با وجود نظرات مخالف مورهد، همچنان معتقد است مایکروسافت توانایی ابداع اپلیکیشنهای بیشتر و کسب موفقیت را داراست.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.