ویژه برنامه استاد احمد ابراهیمی در «پنجمین شنبه»

۰۵ تیرماه ۱۳،

به گزارش خبرنگار سینماپرس، یکی از برنامه های ویژه موسیقی در رادیو این هفته با کارشناسی و مجری گری رضا مهدوی و با حضور مهمان برنامه شاهین شهبازی به بررسی و تحلیل وجه های مختلف شخصیت و فعالیت های استاد ابراهیمی اختصاص دارد.

شاهین شهبازی با اینکه ۵۰ سال از استاد ابراهیمی کوچکتر بود اما در دو آلبوم آخر این هنرمند فقید نوازنده با وی همکاری کرده بود به ویژه در آلبوم موسیقی خاطرات استاد احمد ابراهیمی که شاهین شهبازی در آن تار می زد که این آلبوم از سوی حوزه هنری در سال ۹۰ انتشار یافت.

این برنامه کاری از گروه فرهنگ و هنررادیو تهران است که به سردبیری “آوید بزرگی “و کارشناس مجری “رضا مهدوی” پنجشنبه ها از ۹ تا ۳۰/۱۰ صبح روی موج اف ام ردیف ۹۴ به صورت زنده اجرا می گردد.

دراین برنامه آیتم های ضرباهنگ، رِنگ آهنگ، پوپیتر، موسیقی نواحی و خبرها موسیقایی درکنارگفت و شنود ویژۀ کارشناس مجری با میهمان وجود دارد که این هفته نیز به مناسبت در گذشت استاد فقید ردیف موسیقی ایران احمد ابراهیمی صحبت به میان خواهدآمد.

گفتنی است ، رضا مهدوی از سال ۱۳۷۰ تاکنون برنامه های رادیویی دردست اجرا داشته است که ازآن جمله می توان به : نوای آشنا، گلستانه، موسیقار، ترنّم، یک نکته یک آهنگ، تمام قد، چهارفصل، هفت ترانه، شبستانه، چهارمِضراب، نیستان، جامِ ارگ، جامِ آوا، ضرباهنگ، عصری با موسیقی، مجلۀ موسیقی، باشگاه تعطیلات، کافه رادیو، صبح با خبر، شب¬های نقره¬ای، راه شب، راه زندگی، ماهی در حوض و نقطه سرِخط اشاره کرد.

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.