ویژه برنامه های جنبی و مراسم افتتاحیه در همدان اعلام شد

در آستانه برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان؛

مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره از جشنواره در ۵ نقطه از شهر همدان و برای عموم شهروندان اجرا شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی نوزدهمین جشنواره بین الملی تئاتر کودک و نوجوان ، جشنواره نوزدهم با اجرای همزمان برنامه های متنوع همچون حرکت کارناوال شادی لبخند ، اجرای تئاتر خیابانی “مبارک و عروس باران” در پارک کودک و کارناوال شادی عمو حمید و اجرای تئاتر خیابانی”بیگانگان در شهر” در پارک دیزج کار خود را در شهر همدان آغاز می کند.

روز ۱۶ مهر ماه این مراسم راس ساعت ۱۶ عصر آغاز و در ادامه نیز با اجرای کارناوال شادی لبخند و تئاتر خیابانی ” قصه های ننه متل” در پارک خضر، کارناوال شادی عمو حمید و تئاتر خیابانی “ماشین اسباب بازی” مقابل مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و کارناوال شادی لبخند و تئاتر خیابانی “اسطوره بچه های ایرانی” مقابل سالن تالار فجر ادامه خواهد یافت .

در ایام برگزاری جشنواره نیز برپایی نمایشگاه تابلو ماسک، اجرای نمایش های خیابانی، کارناوال شادی و… از جمله برنامه هایی است که برای اجرا در بخش جنبی این دوره از جشنواره در نظر گرفته شده اند.

نمایشگاه تابلو ماسک از ۱۵ تا ۲۲ مهرماه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی آماده بازدید علاقمندان است.

برنامه جنگ شادی در ایام جشنواره از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محوطه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد و کارناوال شادی مهر (عمو حمید) نیز از دیگر برنامه هایی است که تا ۲۰ مهر ماه صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مدارس و سطح شهر همدان به اجرای برنامه اجرا خواهند کرد.

علاوه بر این برنامه ها ۸ نمایش نیز در ایام برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، در شهرستان های همدان اجرا خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه جاری در همدان برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.