ویژه برنامه های شبکه تهران در هفته زن و بزرگداشت روز مادر

˝ مادران آسمانی ˝ ، ˝ شاخه طوبی ˝ ، ˝ کوثر نور ˝ ، ˝ ساعت ۲۵ ˝ عنوان ویژه برنامه های شبکه تهران به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و هفته زن است که به همین مناسبت روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران ، برنامه ” مادران آسمانی ” عنوان برنامه ای ترکیبی از گروه اجتماعی شبکه تهران است که شامگاه سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از گنبد آسمان برج میلاد نمایش داده می گردد. این مراسم تجلیل از ۱۲۰ مادر و همسران شهید است . مولودی‌خوانی در وصف بانوی دو عالم، اهدای لوح به مادران و همسران شهید و آزاد کردن کبوتر به دست مادران شهید به نماد صلح و دوستی از جمله ویژه برنامه‌های شب ولادت دخت نبی اکرم (ص) است که سید کاظم احمدزاده اجرای آن را بر عهده دارد.

جشن عیدانه نیز در ۲ شب ( شامگاه چهارشنبه و پنج شنبه ) ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه ویژه این ایام با آیتم های شاد و متنوع همچون سرود ، تواشیح ، خواننده، کارشناس مذهبی و … نمایش داده می گردد.
” شاخه طوبی ” عنوان برنامه ای زنده و ترکیبی از گروه معارف شبکه تهران است که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) روی آنتن می رود.

این برنامه شامگاه سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۰ به مدت ۵۵ دقیقه پخش می گردد . بررسی شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا ( س) به عنوان همسر و مادری نمونه برای نسل تازه توسط کارشناس ، مولودی ، گفتار متن و قرائت حدیث از آیتم های این برنامه است. محمد رضا ماندگاران تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارد.

” کوثر نور ” عنوان دیگر برنامه تولیدی گروه معارف است که به پوشش تصویری جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه شهدای بسیج با حضور مادران و خواهران می پردازد. این مراسم توسط هیات رزمندگان اسلام برگزار شده است . در این برنامه حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری سخنرانی و سید مهدی میرداماد برای حاضران مراسم مداحی و مولودی می کنند. اجرای سرود و تواشیح از دیگر آیتم های این برنامه است ، که چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه روی آنتن می رود.

برنامه زنده شبانگاهی ” ساعت ۲۵″ همزمان با نزدیک شدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) هفته زن و برزگداشت مقام مادر ویژه این ایام روی آنتن می رود.

این برنامه ۱۰ اردیبهشت ماه به پخش آهنگ هایی با موضوع خلیج فارس می پردازد و ۱۱ اردیبهشت ماه نیز مقارن با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهر ا (س) به پخش آهنگ هایی با موضوع مادر روی آنتن می رود. در این برنامه تعدادی از خوانندگان ، هنرمندان کشور حضور خواهند داشت و آثار برگزیده مخاطبان برنامه با موضوع مادر اجرا و پخش خواهد شد.

برنامه زنده شبانگاهی ” ساعت ۲۵ ” کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران است که از ۲۵ دقیقه بامداد بر روی آنتن می رود.
علاوه بر این ، ۵ بخش ۵ دقیقه ای مولودی خوانی نیز از غروب میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهر ا (س) تا فردا روز تولد از مداحان اهل بیت مانند سید مهدی میرداماد ، سید مجید بنی فاطمه ، حاج سعید حدادیان و… در زمان های مختلف پخش می گردد.


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.