ویژگی جشنواره رادیو داوری دقیق و کارشناسی است

سیدعباس موسوی تبار، مدیر رادیو اقتصاد در ارزیابی آثار جشنواره رادیو به خبرنگار مهر گفت: با نگاهی به آثار ارائه شده در هر دوره از جشنواره می‌توان گفت سطح کیفی آثار به نسبت سال‌های قبل تغییرات زیادی کرده است. اصول و قواعد و استانداردهای  برنامه‌سازی در آنها کاملاً رعایت شده است. در مجموع برنامه‌های داخلی نسبت به آثار خارجی ارائه شده به لحاظ کیفی خیلی بالاتر است.

مدیر رادیو اقتصاد یادآور شد: تصور من این است که ما باید از جشنواره رادیو و ظرفیت‌هایی که در اختیار ما می‌گذارد، استفاده کنیم. این جشنواره فرصت و فضای بسیار وسیع و مناسبی را پیش روی ما می‌گذارد. بنابراین باید درصدد باشیم تا ساز و کارها و راه‌های بهتری را برای بهره برداری از پتانسیل های موجود رسانه‌ای ایجاد کنیم.

 

وی افزود: امسال آثار ارسالی رادیو اقتصاد به جشنواره رادیو به لحاظ کیفی خیلی خوب بوده و توانسته‌ایم در بخش‌های مختلف به ویژه با موضوع‌های اقتصادی برنامه‌های مناسبی ارسال کنیم. امیدوارم برگزاری دوره دوازدهم رادیو با دستاوردهای زیادی به همراه باشد.

 

موسوی تبار اشاره کرد: برنامه‌سازان ایرانی و خارجی در این رقابت بین‌المللی کنار هم جمع شده و به تبادل نظر می‌پردازند و همین در کنار هم بودن فواید زیادی نظیر افزایش آگاهی، ارتباط متقابل، آشنایی با روش‌های جدید برنامه‌سازی و … را به همراه دارد.

 

مدیر رادیو اقتصاد ادامه داد: هنگامی که یک برنامه‌ساز بداند که اثرش در مسابقه‌ای بررسی می‌شود، حتماً بهتر کار می‌کند و در طول جشنواره نیز با تکنیک‌های جدید برنامه‌سازی آشنا می‌شود. همچنین برای کارهای بعدی می‌تواند اثری قوی‌تر ارائه کند. همین امر باعث پیشرفت خواهد شد و هدف برگزاری این نوع مراسم هم همین ایجاد پیشرفت است.

 

وی در پایان گفت: از سوی دیگر یکی از ویژگی‌های جشنواره رادیو را داوری‌های دقیق و کارشناسانه است. هر دوره  آثار با دقت شنیده می‌شود تا انتخاب‌ها به حق باشد. در مجموع هر سال داوری‌ها خوب بوده است. جشنواره رادیو در هر دوره دستاوردهای مناسبی به همراه داشته و نتایج آن برای برنامه‌سازان از اهمیت زیادی برخوردار است و به ارتقای کار برنامه‌سازان کمک زیادی می‌کند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.