و چه دورند و چه نزدیک بهم …

از نظر فامیل مادری نوجوان یا جوانی که برود یک گوشه بنشیند و توی هیچ بحثی شرکت نکند افسرده است ، از نظر فامیل مادری نوجوان یا جوانی که راجع به دختر و پسر همسایه و آدم های توی خیابان حرف نزند ، غیبت نکند ، هی فکر و خیال راجع به بقیه ی افراد فامیل نکند افسرده است و باید به دکتر برود . کلا از نظر فامیل مادری کسی که فکش زیاد کار نکند و چرت و پرت نگوید ، افسرده است و مشکل دارد .

از نظر فامیل پدری اگر یک زن از فامیل آن وری برود ماشین بخرد ، زن پولداری ست ،اما اگر از اقوام و نزدیکان خودشان همین کار را بکند زن با عرضه و خوبی ست. از نظر فامیل پدری فقط برادر و پدر و مادر خودت برایت مهم هستند و هرکسی که بعدا آمد و فامیل شد ، شیطان رجیم است (که البته این نظریه یک جورهایی بین فامیل مادری هم وجود دارد) .از نظر فامیل پدری با احساس بودن و عاشق بودن و عاشق شدن و دوست داشتن جرم بزرگی ست و همه باید بیخیال و سنگدل باشند و شاید فقط اطرافیان خود را دوست داشته باشند.

از نظر فامیل پدری و مادری همه مردم و غریبه ها اَخ و بد هستند و تنها مردم خوب توی این زمین آن ها هستند ، که البته لازم به ذکر است این نظریه فقط در مورد خودشان است و هرکدام فامیل آن وری را از این نظریه خط زده اند .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.