یاوری:برابرازبکستان نباید بی گدار به آب زد

۲۲ آبان ،

محمود یاوری افزود:بازی با این تیم به لحاظ نزدیکی سبک ازبک ها به روس ها به مراتب سخت تر از بازی برابر کره جنوبی است ضمن اینکه در برابر تیم کره از نظر مسایل فنی فوتبال، باختیم اما تنها در نتیجه گیری پیروزشدیم .

سرمربی سابق تیم ملی ایران ادامه داد : بنظر می رسد آنقدر که تیم ازبکستان از ما شناخت دارد،ما از آنها شناختی نداریم و گرنه دست اندرکاران فوتبال به راحتی اعلام نمی کردند که شانس تیم ایران برای برد بیش از ۷۰ در صد است.

وی گفت: می بایست به مانند دیدار برابر کره جنوبی برای این بازی هم بیشتر وقت می گذاشتیم و افکار عمومی را بیشتر تهییج می کردیم و آنطور به نظر می رسد که ما از پیش برنده هستم و نیازی به ایجاد انگیزه در نزد بازیکنان و تماشاگران نیست.

سرمربی تیم فجر افزود:بازی تدارکاتی برابر تیم تاجیکستان ضعیف که هیچ سنخیتی با فوتبال ازبکستان نداشت و استفاده از بازیکنان غیر اصلی نشان دهنده این است که درک درستی از تیم ازبکستان نداریم .

یاوری ادامه داد : قطعا تیم ازبکستان در نیمه اول بسته بازی می کند تا اجازه گلزنی را به ایران ندهد و در نیمه دوم نیز که تیم ایران دست به حمله می زند ،آنها از این فرصت استفاده نموده روی ضد حمله ها به دنبال این می باشند که به خواسته خود برسند.

وی افزود: به هرحال کسب مساوی برابر این تیم بهتر از باخت است ضمن اینکه آنها در دور برگشت نسبت به تیم ما بازی خانگی بیشتری دارند که شانس آنها را برای صعود زیاد می کند از این رو آنها بیشتر به دنبال کسب یک امتیاز می باشند.

یاوری ادامه داد: ازبکها در دور رفت برابر تیم ایران که با خوش شانسی به پیروزی رسید پنج بازیکن اصلی خود را نداشتند واکنون نیزآنها را دراختیاردارند و در بازی هوایی بخصوص درخط دفاعی تبحر خاصی دارند .

وی اضافه کرد :برای باز کردن دروازه این تیم باید از روی زمین و ازلایه های دفاعی آنها با استفاده از بازیکنان سرعتی عبور کرد و به گل رسید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.