یاوری: تیم ما فرصت ریکاوری نداشت

۲۰م دیماه ،

،‌محمود یاوری پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی مقابل داماش گیلان گفت: بازی سختی را انجام دادیم و بازیکنان ما نشان دادند وقتی تحت فشار قرار می‌گیرند می‌توانند موفق بیرون بیایند. در دورانی که در فوتبال فعالیت می‌کردم برای اولین بار بود که در ضربات پنالتی می‌باختم.

به گزارش فارس،وی افزود: از آقای بهروان و سازمان لیگ گله دارم، بازی برخی از تیم‌ها چند روز پیش لغو شد و با استراحت بیشتری توانستند به میدان بروند. تیمی مثل داماش با توجه به استراحت بیشتری که کرده بود امروز راحت‌تر در میدان حاضر شد. ما روز یکشنبه نیز باید در لیگ برتر به میدان برویم و به هیچ وجه فرصتی برای ریکاوری نداریم.

یاوری در مورد اینکه پیروانی گفته در یازده سالی که مربی فجر بوده ۶میلیارد هزینه کردند و امسال فجر ۶میلیارد هزینه داشته است عنوان کرد: در این مورد من نباید صحبتی کنم و آقای جعفری باید پاسخگو باشد. اما چیزی که من می‌دانم فجر سپاسی تا کنون ۲٫۵میلیارد تومان هزینه کرده است.

سرمربی فجر سپاسی در مورد اینکه اگر او می‌توانست به بهترین بازیکن جهان رأی دهد کدام بازیکن را انتخاب می‌کرد اظهار داشت: اگر من هم می‌توانستم رأی دهم مطمئناً مسی را به عنوان بازیکن و دلبوسکه را به عنوان مربی انتخاب می‌کردم.

یاوری خاطرنشان کرد: دیگر کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل از بازی شرکت نخواهم کرد. دیروز در کنفرانس تنها چند خبرنگار حضور داشتند و هیچ دوربین تلویزیونی حاضر نبود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.