یعقوبیان از رسیدن به یک‌چهارم نهایی بازماند

۱۶خردادماه،

در ادامه رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا که در شانگهای چین در جریان است، امروز ملی‌پوشان اسلحه اپه ایران مقابل حریفان خود به میدان رفتند.

به گزارش فارس،در این اسلحه که ۷۰ شمشیرباز حضور داشتند، علی یعقوبیان، حامد صداقتی، عبدالله سراجیان و محمد اسماعیلی به عنوان نمایندگان ایران مبارزه کردند و با پیروزی توانستند به جمع ۵۶ نفر راه پیدا کنند.

در این مرحله علی یعقوبیان، با برتری مقابل حریفی از چین به جمع ۳۲ نفر برتر راه یافت و در این مرحله نیز با شکست شمشیرباز لبنانی موفق شد راهی یک هشتم نهایی شود. وی در جمع ۱۶ نفر مقابل دیگر حریف چینی به نام لی ژن قرار گرفت که در نهایت ۱۵ بر ۱۱ مغلوب شد و از رسیدن به یک چهارم نهایی باز ماند.

یعقوبیان در رده بندی نهایی در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.

حامد صداقتی در جمع ۵۶ نفر موفق شد حریفی از مالزی را ۱۵ بر ۱۲ از پیش رو بردارد و به مرحله یک شانزدهم صعود کرد، اما در این مرحله مقابل شمشیرباز چینی ۱۵ بر ۷ نتیجه را واگذار کرد و حذف شد. صداقتی در نهایت ۷۰ شمشیرباز رتبه ۲۵ را از آن خود کرد.

عبدالله سراجیان سومین نماینده ایران در جمع ۵۶ نفر مقابل حریف چینی ۱۵ بر ۸ شکست خورد و از رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی بازماند.

محمد اسلامی، دیگر نماینده کشورمان در جمع ۵۶ نفر مقابل جیائو یانلاگ از چین ۱۵ بر ۳ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سراجیان و اسلامی نیز به ترتیب در مکان‌های ۴۲ و ۵۰ قرار گرفتند.

در ۳ اسلحه اپه، سابر و فلوره مسابقات قهرمانی آسیا تنها مجتبی عابدینی در سابر توانست به مدال برنز دست پیدا کند و سایر نمایندگان ایران از کسب مدال بازماندند.

این رقابت‌ها از ۱۳ خرداد آغاز شده و ۱۹ خرداد با برگزاری مسابقات تیمی به پایان می‌رسد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.