یک برنامه کودک سه قربانی گرفت

جام جم آنلاین: عصر روز پنج شنبه،اتفاقی در شهرستان خرم‌دره رخ داد که تقریباً هیچ‌یک از مسئولان شهرستان انتظار چنین رخدادی را نداشتند، اما عدم هماهنگی در برگزاری یک برنامه باعث شد تا شادی کودکان خرم‌دره‌ای به بهای کشته شدن سه کودک تمام شود.

در سالن ۳۰۰۰ نفری شهدای شهرستان خرم‌دره شاهد برگزاری مراسمی برای کودکان این شهرستان با حضور “خاله شادونه” بودیم، اما اتمام این برنامه با مرگ دو کودک در همان روز و فوت یک کودک دیگر در صبح امروز، حادثه‌ای غم انگیز را در عرصه هنر پدید آورد.

“رحیم نوری‌پور”، فرماندار خرم‌دره درباره چگونگی رخ دادن این حادثه گفت: متأسفانه این حادثه بر اثر ازدحام کودکان برای خروج از محل اجرای مراسمی با اجرای خاله شادونه رخ داد که باعث کشته شدن دو کودک شد و این در حالی است که برای اجرای چنین برنامه‌ای هیچ‌گونه هماهنگی با فرمانداری شهرستان صورت نگرفته بود.

وی با اذعان به این‌که سالن برگزاری این برنامه ظرفیت ۳۰۰۰ نفر را داشت، اما بیش از ۴۰۰۰ نفر برای دیدن برنامه مذکور به سالن شهدای خرم‌دره آمده بودند، افزود: متأسفانه ازدحامی که در هنگام خروج از درب‌های سالن شهدای خرم‌دره به وجود آمد، باعث کشته شدن یک دختر ۷ ساله و یک پسر ۷ ساله شد و این در حالی است که یک کودک نیز بر اثر این ازدحام به حالت اغما فرو رفت.

به گزارش ایسنا ،وی با تأکید بر این‌که در این حادثه به جز دو کودکی که جان خود را از دست دادند، شش کودک دیگر نیز دچار حادثه شدند، خاطرنشان کرد: چهار نفر از مصدومان به بیمارستان شهرستان، منتقل و دو نفر از کودکان نیز به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال یافتند.

شایان ذکر است، مدیر شبکه ۲ صدا و سیما و رییس مرکز صدا و سیمای استان زنجان در تماس تلفنی خبرنگار جام جم آنلاین، ضمن همدردی با خانواده های داغدار، تاکید کردند که این برنامه از سوی بخش خصوصی تدارک دیده شده بود و  همکاران صدا و سیما نقشی در برپایی آن نداشتند.

jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.