یک شهروند حرفه‌ای ترین سارق تهران را به دام انداخت

۱۷فروردین۱۳،

رییس کلانتری ۱۱۸ ستارخان گفت: یک شهروند به صورت ناآگاهانه یکی از حرفه‌ترین سارقان فراری تهران را به دام انداخت.

سرهنگ امیر حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: یک شهروند در حالی که خودرو سواری خود را در کنار خیابان پارک کرده بود و قصد ترک آن را داشت، پس از پیاده شدن بلافاصله ریموت قفل درب ها را می‌زند.
رییس کلانتری ۱۱۸ ستارخان اذعان داشت: پس از قفل شدن درب خودرو سارق که به دلیل سرقت خودرو زیر صندلی عقب پنهان شده بود و در موقعتی مناسب قصد فرار از خودرو را داشت بازهم در خودرو گرفتار می‌شود، ولی این بار سر و صدای ایجاد از باز کردن درب، توجه صاحب خودرو را جلب می‌کند.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه بیان کرد: صاحب خودرو با ملاحظه سارق بلافاصله با سامانه ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران کمتر از ۳ دقیقه خود را به محل می‌رسانند.
وی خاطر نشان کرد: سارق که با ضربه زدن توانسته بود شیشه خودرو را بشکند قبل از فرار توسط ماموران دستگیر و در حالی که دستانش توسط شیشه اتومبیل جراحت دیده بود، به همراه شاکی به کلانتری انتقال داده شد.
گفتنی است متهم در بازجویی اولیه اظهار داشت: قصد سرقت خودرو را در چند خیابان پایین تر داشتم که با ورود به خودرو صاحبش سر رسید و من نیز خود را زیر صندلی عقب پنهان کردم و زمانی که صاحب خودرو با گذر از چند خیابان مجدد توقف کرد خود را برای فرار در بین زمان کوتاه باز کردن درب خودرو و بستن آن به وسیله ریموت آماده کردم، که ناگهان راننده به محض پیاده شدن ریموت را فشار داده و من نیز نتوانستم از خودرو پیاده شوم که در نهایت با متوجه شدم صاحب خودرو و حضور به موقع پلیس دستگیر شدم./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.