یک عکس: خاله شادونه بر مزار قربانیان حادثه خرمدره + حرف‌های وکیل ملیکا زارعی

دوشنبه, ۲۹ خرداد ساعت ۱۹:۴۴ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۲۳

+ ۶

ملیکا زارعی (خاله شادونه) به همراه عوامل اجرایی برنامه‌اش با خانواده‌های سه کودک قربانی در حادثه خرمدره دیدار کرد و پس از آن نیز برای قرائت فاتحه بر سر مزار این سه کودک حاضر شد.

داود کرمی وکیل عوامل اجرایی حادثه خرمدره در این باره به ایسنا گفت: روز یک‌شنبه ملیکا زارعی (خاله شادونه) به همراه حجت الاسلام دهنوی کارشناس برنامه گلبرگ شبکه دوم سیما، شاهین آرپناهی مجری برنامه گلبرگ، خانم مریلا زارعی بازیگر سینما، نایب رییس شورای اسلامی شهر ابهر و شهردار هیدج با خانواده مهدی مولایی و نگار صالحی دیدار و بر سر مزار هر سه کودک حادثه دیده شهرهای ابهر، خرمدره و هیدج فاتحه خواندند.

وی افزود: خاله شادونه در دیدار با خانواده‌ها ضمن تسلیت و همدردی با آنان اظهارکرد که غم و اندوهی که در این حادثه بر من عارض شد کمتر از خانواده‌ها نبوده و لحظه‌ای نبوده که که از یاد کودکان از دست رفته غافل باشم.

کرمی یادآور شد: حجت الاسلام دهنوی نیز ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان اظهار داشت که حادثه خرمدره تنها اتقاق منحصر به یک شهر نبوده بلکه به واسطه اینکه قربانیان آن کودکان معصوم بودند، کل ایران را داغدار کرد. حادثه خرمدره بلا نبود بلکه ابتلا به معنای آزمایش الهی بود و چه بسا این اتفاق باعث شد با عبرت آموزی و درس آموزی از آن توسط مسئولان و برگزار کنندگان این‌ گونه برنامه ها، از اتفاقات احتمالی بزرگ دیگری پیشگیری شود.

به گفته‌ی وکیل عوامل اجرایی حادثه خرمدره، در این دیدار مادر مهدی ملائی و مادر نگار صالحی دو تن از جانباختگان این حادثه‌ از حضور ملیکا زارعی و همراهان او تشکر کردند و درباره غم بزرگ از دست دادن فرزندان‌شان سخنانی را بیان کردند.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه‌سینما-سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.