یونسی: همه کاندیداها از قانون تبعیت کنند/ مشارکت مردم را خوب پیش بینی می‌کنم

۲۳خردادماه،

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات بعد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بنده مشارکت مردم را خوب پیش بینی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات با حضور در حسینیه جماران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

وی بعد از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده مشارکت مردم را خوب پیش بینی می‌کنم کارهایی که روزهای آخر برای حضور مردم صورت گرفت آنان را برای حضور حداکثری تشویق کرد.

یونسی به بیانات مقام معظم رهبری روز قبل اشاره کرد و ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری در روزهای آخر که از همه مردم حتی مخالفان جمهوری اسلامی برای شرکت در انتخابات دعوت کردند، سبب شد تا مردم به شوق بیایند و بسیاری از آنها در انتخابات شرکت کنند.

یونسی تاکید کرد: بنده اطمینان دارم هر زمانی که اکثر مردم در انتخابات شرکت کنند نتیجه به سود همه آنها خواهد بود نه به سود گروه‌های تندرو.

ویزیر اطلاعات دولت اصلاحات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توصیه شما به کاندیداهایی که در انتخابات پیوز نمی‌‌شوند چیست، اظهار داشت: باید از قانون تبعیت کنند .

وی در پاسخ به اینکه اگر کاندیدای شما رای نیاورد عکس العمل‌تان چگونه خواهد بود، اظهار داشت: قانون فصل الخطاب است.

یونسی همچنین در پایان از حضور خاتمی در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.