یووه، بدون دل‌پیرو، دیگر این یووه نخواهد‌بود

ادگار داویدز، بازیکن سابق یوونتوس در صحبتهایی ناراحتی اش را از جدایی الساندرو دل پیرو از یووه ابراز کرده است.

دل پیروی ۳۷ ساله، با اتمام قراردادش با یووه و پس ازتصمیم سران این باشگاه برای عدم تمدید قرارداد او تصمیم گرفت تا از این تیم جدا شود.

داویدز که در طول هفت سال حضورش در یووه در بین سالهای ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۴ در کنار دل پیرو توپ می زد، در صحبتهایی اعلام کرده که شکی ندارد که جدایی دل پیرو، ضربه بزرگی به تیم قهرمان فصل قبل سری آ وارد خواهد کرد.

داویدز هلندی در صحبتهایی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« دل یووه برای دل پیرو تنگ خواهد شد. یووه بدون دل پیرو، دیگر این یووه نخواهد بود . البته زندگی ادامه خواهد یافت و مطمئنم که هر دو در آینده موفق خواهند بود.»

این درحالی است که سران بینکونری در بازار نقل و انتقالات تابستانی روزهای شلوغی را سپری می کنند. آنها که باید تیمشان را آماده حضور در لیگ قهرمانان اروپا نمایند، به دنبال تجدید قوا هستند و داویدز نگران شرایط بینکونری است:« یوونتوس باید همیشه رشد کند و فصل پیش رو باید عملکرد فوق العاده ای را در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. ولی خرید بازیکنان فوق العاده، همیشه به معنی موفقیت نیست. قدرت یووه برروی توانایی های فردی بازیکنان تکیه ندارد و همیشه به خود تیم بستگی دارد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.