«یک تیکه زمین» در شبکه دو

۰۸م آذر ،

جام جم آنلاین: مجموعه تلویزیونی مناسبتی «یک تیکه زمین» که به کارگردانی مهدی کرم پور ویژه ماه محرم تولید شده است، از یازدهم آذر ماه جاری از شبکه دو سیما پخش می گردد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، پخش آنونس این مجموعه تلویزیونی به تازگی از شبکه دو سیما آغاز شده و موضوع امانتداری و تاثیر آن را در زندگی دستمایه داستان خود قرار داده است.

«یک تیکه زمین» به تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی، در ۱۲ قسمت ۵۰ دقیقه ای با موضوع امانتداری و تاثیر آن در زندگی بر اساس داستانی به قلم علی اکبر محلوجی دربارهٔ زندگی مردی به نام حاج حیدر (با بازی داریوش ارجمند) است که در یک نانوایی سنگکی در یکی از محله های قدیمی تهران مشغول به کار است.

حاج حیدر که مورد احترام مردم است در روستایی نزدیک تهران که زادگاهش است یک تکه زمین دارد و روستاییان فروش محصولات سالانه را به او و خانواده اش سپرده‌اند.  نظم این چرخه از روزی تغییر می کند که حاج حیدر نانوایی را به سبب تخلف تعطیل می کند و این آغاز ماجراست.

علاوه بر داریوش ارجمند، رویا تیموریان، آتیلا پسیانی، عنایت بخشی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، کوروش تهامی، امیرحسین رستمی و حدیث میرامینی در این مجموعه بازی می کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.