یک سال در استقلال عذاب کشیدم

کد خبر: ۸۷۹۴۴

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد – ۱۸:۴۲

 

مدافع چپ استقلال گفت: از دست مظلومی ناراحتم چون یک سال او و دوستانش در حقم جفا و نامردی کردند. جواد شیرزاد در گفت و گو با پانا اظهار داشت: من تا ۲، ۳ روز دیگر تیم آینده ام را مشخص می کنم. پژمان نوری از من خواسته به ملوان برگردم. اگر خدا خواست دوست دارم با بچه ها برگردیم و تیم شهر خود را با قدرت در لیگ همراهی کنیم.

وی افزود: جدایی ام از استقلال قطعی است چون شرایطی در این تیم وجود دارد که به من بازی نمی رسد. رفتن من به خاطر ترس نیست چون مطمئن باشید اگر همه چیز به مسائل فنی باشد، با هرکس که باشد رقابت می کنم ولی وقتی قلعه نویی با رفاقت بیگ زاده را آورده، معلوم است که به من بازی نمی دهد. امسال شاهد باشید که به میثم حسینی هم یک نیمه بازی نمی رسد مگر این که بیگ زاده مصدوم شود.

دفاع چپ استقلال تصریح کرد: یک سال در استقلال عذاب کشیدم و روی نیمکت نشستم در حالی که حقم نبود. فقط نه من بلکه خیلی از نیمکت نشینان حقشان این نبود چون واقعا بعضی مواقع وقتی بازیکنان اصلی بد هم بودند، کادر فنی به ما فرصت نمی داد. من و بقیه نیمکت نشینان ۳ بازی آخر را برای استقلال بازی کردیم و ۷ گل زدیم و فقط یک گل خوردیم. آقایان چشم نداشتند ما را ببینند ولی خدا به ما عزت داد و در این ۳ بازی مثل اول فصل وقتی ما که به ناحق نیمکت نشین شده بودیم، تیم با نشاط بازی کرد.

شیرزاد گفت: مظلومی و دوستانش در حق من جفا و نامردی کردند. البته بازهم می گویم این نامردی فقط در حق من نبود و خیلی بازیکنان شرایط مرا داشتند. وقتی بازیکنی مصدوم می شد، کادر فنی عزا می گرفت انگار که دیگر بازیکنی نداشتند. متاسفانه کارشناسان هم نمی گفتند که وقتی تیمی ۲۵، ۳۰ بازیکن دارد، چرا باید کادر فنی ترکیب تیم را به ۱۱ نفر محدود کند؟ متاسفانه کادر فنی فقط به دوستان و رفقای خودشان بازی می دادند.

وی تاکید کرد: در ۳ بازی آخر این قدر ما نیمکت نشینان خوب بازی کردیم که دهن همه را بستیم. بعد از گلی که به سپاهان زدم، ۱۱ هفته بی دلیل نیمکت نشین بودم در حالی که در بهترین شرایط به سر می بردم. ای کاش به سپاهان گل نمی زدم. من چون شلوغ کاری بلد نبودم و سرم را پائین می انداختم و فقط تمرین می کردم، حقم را خوردند. فصل اول ۳۰ تا ۳۲ بازی برای استقلال بازی کردم ولی فصل گذشته فقط ۱۰ تا ۱۲ بازی به من رسید.

مدافع چپ استقلال افزود: از مظلومی دلخور و ناراحتم. یک سال مرا بیرون گذاشت و در حقم نامردی کرد اما به خاطر این که شرایط تیم به هم نریزد حرفی نزدم و سکوت کردم ولی داشتم می سوختم و عذاب می کشیدم. خیلی حرف ها دارم که فعلا صلاح نیست بزنم. اتفاقاتی در استقلال می افتد که در هیچ جای دنیا نمی افتد و از این بابت متاسفم.

بازدید از صفحه اول

Bookmark and Share


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.