یک فرمانده دوران دفاع مقدس:بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ادای دین به شهدای گرانقدر انقلاب است

۷ مهر – ۱۲:۲۳:۰۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز با حضور سرپرست دانشگاه تفرش، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش و دانشجویان، کارکنان، اساتید و فرمانده سپاه ناحیه تفرش در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دانشگاه تفرش برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار علی سرلک از فرماندهان دفاع مقدس در این مراسم گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس و بیان رشادت‌های رزمندگان ادای دین به شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس با شهامت و توکل به خداوند و با دست خالی در دفاع از این سرزمین افتخار آفریدند.
سرلک با بیان اینکه جوانان در عملیات‌های مختلف از جمله عملیات خیبر، اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی را تثبیت کردند تصریح کرد: رزمندگان ما در عملیات خیبر با دست خالی ضمن حفظ کردن جزایر، طراحان و مهندسین جنگ منطقه و صدام را به زانو در آوردند.
این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: هم اکنون نیز رییس جمهور با سفر به نیویورک حق ملت ایران را ادا کرد و حضور قدرتمندانه و سخنرانی وی در نشست‌های سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل شایسته تقدیر است.
گفتنی است، محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط فیلمساز امریکایی – صهیونیستی ، بیان خاطرات عملیات‌های والفجر ۸، فتح المبین و خیبر و بازدید از نمایشگاه “از آفتاب تا آفتاب” از برنامه‌های جنبی این مراسم بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۸۱۲۲۳۰۹۵۰۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.