پاتک نکونام به منتقدانش در استقلال/ استقلالی ام و می خواهم بمانم

۰۱ تیرماه ۱۳،

ورزش > فوتبال ملی – جواد نکونام می گوید به دفتر فتح الله زاده می رود تا در استقلال ماندگار شود.

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز ؛ درحالی که استقلالی ها ساعاتی قبل پایان همکاری شان با مجتبی جباری را به سبب مصاحبه هایش علیه باشگاه اعلام کرده اند ، امشب جلسه مهمی با جواد نکونام دیگر بازیکن منتقدشان دارند تا تکلیف کاپیتان تیم ملی هم با این باشگاه مشخص شود. نکونام که سال قبل با قراردادی دو ساله و سنگین به استقلال پیوست در پایان سال اول توافقش با آبی ها درحالی که می گوید ۶۰ درصد از قراردادش را از آنها طلب دارد ، امشب به دفتر فتح الله زاده می رود.

نکونام که قلعه نویی دیروز دربارهٔ او گفته بود باید یکسری مسائل را رعایت کند ، دربارهٔ دبدار امشبش می گوید:« من به دفتر فتح الله زاده می روم که در این تیم بمانم .ی ک استقلالی هستم و دوست دارم در این تیم به قهرمانی آسیا برسم. واقعا نمی دانم و برایم شفاف نیست که چه مسائلی را رعایت نکردم کاش در این باره توضیحات شفاف تری داده می شد. من ۶ سال را در یکی از منظم ترین لیگ های دنیا گذراندم و همه دیدند که مشکلی نداشتم.»

نکونام درحالی به دیدار مدیر ابی ها می رود که در صورت عدم توافق با استقلال می تواند دومین بازیکن اسمی این تیم باشد که در فاصله ۲۴ ساعت از استقلالی ها جدا می گردد. البته استقلالی ها امسال احتمالا بازیکنانی مثل خسرو حیدری و پژمان منتظری را هم ترانسفر می کنند و ساموئل هم دیگر به ایران بر نمی گردد . این همه تغییر در ترکیب اصلی تیمی که می خواهد قهرمان آسیا شود ، یک چالش بزرگ خواهد بود . باید دید علی فتح الله زاده بار دیگر با تدبیر خود می تواند تیمش را از این بحران خارج کند؟

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.