پاداش رییس جمهور به دژاگه و رحمتی تعلق نمی‌گیرد

۰۱ تیرماه ۱۳،

رییس فدراسیون فوتبال از هماهنگی کامل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای برنامه‌ریزی لیگ برتر و تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، علی کفاشیان پس از اتمام جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال گفت: هماهنگی کاملی بین سازمان لیگ و فدراسیون برقرار شده است و لیگ بر اساس برنامه‌ای که کارلوس کی‌روش ارائه داده، تنظیم شده است. فقط به خاطر پیشنهاد کی‌روش مبنی بر این که ملی‌پوشان بیشتر استراحت کنند، تاریخ لیگ تغییر کرد و ۱۰ روز به تعویق افتاد.

وی در ادامه در واکنش به خبر برکناری دسته جمعی هیات مدیره شرکت هواپیمایی “آسمان” که در سه بازی آخر تیم ملی به عنوان اسپانسر فعالیت کرد، گفت: جدا؟ نمی‌دانستم! (با خنده و به شوخی) ما که خرمان از پل گذشت و حمایت این شرکت از تیم ملی خوب بود. به هر حال کاری که این شرکت کرد ارزشمند بود و ما نتیجه‌اش را هم دیدیم. فکر نمی‌کنم که برکناری آنها به تیم ملی ارتباطی داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال دربارهٔ پاداش رییس جمهور به ملی‌پوشان نیز، گفت: خدا شاهد است که من هیچ درخواستی به دولت نداده بودم و اصلا نمی‌دانم که جریان چیست. پاداشی که ما به تیم ملی می‌دهیم مطابق معاهده‌ای است که از قبل ثبت و ضبط شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پاداش به بازیکنانی مانند دژاگه و رحمتی که در سه بازی آخر نبودند، نیز تعلق می‌گیرد؟ گفت: خیر. فقط کسانی که در این بازی‌ها شرکت داشتند پاداش می‌گیرند. این پاداش با پاداش محدودی که به طور مثال پس از پیروزی برابر لبنان دادیم که حدود چهار و نیم تا پنج میلیون تومان بود فرق دارد، آن مقدار را به همه بازیکنان دادیم.

کفاشیان در پایان دربارهٔ مبلغ قرارداد کی‌روش در یک سال آینده و همچنین میزان پاداش وی گفت: مبلغ قرارداد کی‌روش نسبت به قبل فرقی نکرده است و میزان پاداشش را اگر خودش موافقت کند اعلام می‌کنیم.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.