پاداش ۲۵ هزار یورویی در صورت حذف رئال

۱۴فروردین۱۳،

به نقل از اونال آیسال، رئیس باشگاه گالاتاسرای ترکیه در نظر دارد در صورتی که تیمش بتواند رئال مادرید را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف کند و به دور بعد راه یابد، مبلغ ۲۵ هزار یورو به قرارداد هر یک از بازیکنان اضافه کند.

به گزارش فارس،انگیزه در تیم استانبولی بسیار زیاد است و با وجود اینکه بازیکنان به اندازه کافی برای رقابت با رئال مادرید باانگیزه می باشند، رئیس باشگاه هم در قالب افزایش دستمزد به آنها انگیزه می‌دهد.

آیسال شیفته انگیزه دادن به بازیکنانش در آستانه بازی‌های بزرگ است. فلسفه وی این است که اگر باشگاه در وضعیت و منابع مالی‌اش پیشرفتی داشته باشد، بازیکنان باید آن را در مبلغ دستمزد خود ببینند. وی پیش از این در سایر بازی‌های حساس سوپرلیگ ترکیه مبالغی را برای شکست حریفان به بازیکنان پاداش داده است.

صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان سبب افزایش بودجه باشگاه خواهد شد. یوفا یک میلیون یورو برای پیروزی و ۵۰۰ هزار یورو برای تساوی پرداخت خواهد کرد. تیمی که بتواند به نیمه‌نهایی برسد، مبلغ ۴٫۹ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. رئیس باشگاه گالاتاسرای با آگاهی از چنین مبالغی به خوبی می‌داند که حذف رئال مادرید بیش از پرداخت ۲۵ هزار یورو به هر یک از بازیکنان سود دارد.

سیاست پاداش‌دهی برای سفیدپوشان مادرید متفاوت است. رئال مادرید تنها در صورت قهرمانی در مسابقات به بازیکنانش پاداش می‌دهد. اگر بازیکنان بتوانند دهمین قهرمانی را برای باشگاه به ارمغان بیاورند، هر یک مبلغ ۵۰۰ هزار یورو پاداش دریافت خواهند کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.