«پادشاه شن‌ها» افشاگر توطئه‌ آل‌سعود علیه فلسطین+تصاویر

اردیبهشت ۱۴۰۳

«پادشاه شن‌ها» که به تازگی در سینماهای دمشق اکران شده است، ضمن پرداختن به زندگی بنیانگذار پادشاهی سعودی و جزئیات حکومتش، توطئه او علیه فلسطین را افشا می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،استان دمشق ساعت ۱۹ روز قبل، شاهد اکران فیلم سینمایی «پادشاه شن‌ها»، به کارگردانی «نجدت اسماعیل أنزور»، کارگردان سوری بود.

این فیلم به گونه‌ای ساخته شده است که ضمن به تصویر کشیدن سیره زندگی «عبد العزیز آل سعود»، بنیانگذار پادشاهی عربستان سعودی، جزئیات توجه وی به اِعمال حکم حد یا شمشیر و سوء استفاده از قرآن کریم و سخن خدا در راه تحقق خواسته‌هایش برای دستیابی به ثروت‌های کشور عربستان و نفت آن را ترسیم می‌کند.

بخش‌هایی از این فیلم توافق دو جانبه انگلیس و عربستان را به تصویر می‌کشد که بر مبنای آن انگلیس از آل سعود به منظور تشکیل کشور عربستان سعودی حمایت کرده و در قبال آن آل سعود نیز از اشغال سرزمین فلسطین توسط جنبش صهیونیسم حمایت کرده است.

همچنین این فیلم صحنه‌هایی مهمی از خیانت، ثروت، قدرت و فساد سعودی‌ها را به تصویر کشیده و افشا می‌کند.

نجدت اسماعیل أنزور، کارگردان سوری این فیلم، در گفت‌وگو با  فارس در دمشق، در پاسخ به واکنش‌های بوجود آمده دربارهٔ موضوع این فیلم و به ویژه واکنش تند شاهزاده «طلال بن عبد العزیز»، برادر پادشاه عربستان سعودی اظهار داشت: من از سیاست کشتار و تهدید آل سعود هراسی ندارم و این فیلم در حقیقت به منزله انتقام ریخته شدن خون مردم سوریه توسط ابزارهای جنایت گروه‌های تروریستی سعودی در سوریه به شمار می‌آید.

این کارگردان در پایان گفت: مردم سوریه، پاسخ تروریست‌های سعودی را با روش مردم سوریه یعنی روش پاک بشردوستانه پاسخ می‌دهند و از روش قتل و کشتار که تروریست‌های سعودی داعیه‌دار آن می باشند دوری می‌کنند.

تصاویری از پشت صحنه‌های این فیلم ملاحظه می‌کنید:


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.