پارس​خودرو،باارزش​ترین برند کشور

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 پارس​خودرو،باارزش​ترین برند کشور

پارس​خودرو،باارزش​ترین برند کشور

ممتازنیوز: شرکت پارس خودرو موفق به دریافت نشان تکنولوژی برتر و خوشنام ترین نام تجاری و استاندارد بین المللی ارزش برند (Iso 10668:2010) در کشور براساس استانداردهای اروپا شد.

به گزارش ممتازنیوز، در دومین اجلاس اکوایت که به منظور معرفی دستاوردهای نیم قرن تجربه شرکت های برتر و مدیران موفق اقتصاد، صنعت و تجارت ایران برگزار شد، شرکت پارس خورو موفق به دریافت دو نشان ارزشمند ملی و بین المللی در حوزه ارزش برند و خوشنام ترین نام تجاری از سوی اتحادیه اروپا شد.
بنابراین گزارش، این نشان های ارزشمند در حوزه صادرات و تولید خودرو به این شرکت اختصاص یافته است. همچنین در این اجلاس خودروی جدید رنو کولیوس شرکت پارس خودرو نیز در معرض نمایش اقتصاددانان، تجار و تولیدکنندگان ممتاز کشور قرار گرفت تا از نزدیک با تکنولوژی و ویژگی های متمایز این محصول آشنا شوند.
خودروی کولیوس از ایمن ترین خودرو های بازار کشور است که توانسته نشان ارزشمند ۵ ستاره ایمنی را از موسسه euro n cap کسب کند و این خودروی هوشمند شاسی بلند (SUV) در زمره خودروهای پرقدرت و پر توان لوکس شهری با قابلیت حضور در جاده های ناهموار و کوهستانی، قرار دارد.
شایان ذکر است؛ علاقمندان می توانند برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خودروی کولیوس به نمایندگی های منتخب گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.