پارس کردن یک شیر راز باغ وحش قلابی را برملا کرد

اردیبهشت ۱۴۰۳

پارس کردن یک شیر قلابی راز تقلب مسئولان باغ‌وحش را فاش کرد

به گزارش مجله شبانه ممتاز نیوز، مسئولان باغ‌وحشی در بخش هنان چین با آراستن سگ‌هایی از گونه‌های مختلف آن‌ها را در قفس شیر، ببر و گرگ قرار داده و با نورپردازی‌های خاصی بازدیدکنندگان را فریب می‌دادند.

به گزارش پلیس اقدام عوام‌فریبانه مسئولان این باغ‌وحش زمانی فاش شد که سگ تبتی پشمالو در قفس شیرها با تحریک بازدیدکنندگان به پارس کردن پرداخت و به این ترتیب فریبکاری‌شان به رسوایی کشید.

به گفته بازدیدکنندگان خشمگین مسئولان این باغ‌وحش با نورپردازی عجیب در قفس‌ها فضا را تا حدودی تاریک کرده بودند که همین امر گونه واقعی حیوانات را نشان نمی‌داد.

زمانی که پلیس با شکایت مردم برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شد مشخص شد که مسئولان این باغ‌وحش برای سودجویی بیشتر اکثر قفس‌ها را با سگ‌های مختلف پر کرده‌اند.

مسئولان این باغ‌وحش چینی که با بلیت گرانقیمتی بازدیدکنندگان را برای تماشای حیوانات عجیب راه می‌دادند حتی برای بخش خزندگان نیز هزینه‌ای نکرده بودند و با قرار دادن دو بوته خیاری شکل دریایی در وسط آکواریوم بزرگ مارها تا مدت‌ها بازدیدکنندگان را فریب می‌دادند.

یکی از بازدیدکنندگان که با پسرش صحنه پارس کردن شیر این باغ‌وحش را به چشم دیده بود، گفت: «من با صرف هزینه سنگینی پسرم را به این باغ‌وحش آورده بودم اما با دیدن این صحنه‌ها نه تنها سرخورده شدم بلکه آنقدر خشمگین هستم که تا هر جا لازم باشد پای شکایتم می‌ایستم.»

اما در برابر این همه اعتراض سخنگوی باغ‌وحش گفت: «ما تنها هدف‌مان صرفه‌جویی در هزینه‌ها بود و شبیه‌ترین جانوران را به جای حیوانات مورد نظر در قفس‌ها جا می‌دادیم. حالا هم هر کس از این موضوع ناراحت است می‌تواند با مراجعه به باغ‌وحش پولش را پس بگیرد.»


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.