پاری‌سن‌ژرمن iبه دنبال جذب رونالدو و مورینیو

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

روزنامه گزتا دلو اسپورت ایتالیا امروز مدعی شد پاری سن‌ژرمن در پیشنهادی که می‌تواند یکی از گران‌قیمت‌‌ترین پیشنهادهای اروپا لقب بگیرد، در نظر دارد پروژه جذب رونالدو را از سربگیرد و تلاش خواهد نمود همراه او ژوزه مورینیو را نیز iبه خدمت بگیرد.

بر اساس گزارش تفسیری این روزنامه در مذاکرات رئال مادرید با رونالدو وقفه ایجاد شده و باشگاه فرانسوی قصد دارد با استفاده از این فرصت مهاجم پرتغالی را iبه خدمت بگیرد.

این روزنامه همچنین نوشته است که کریستیانو رونالدو iبه کمتر از ۱۸ میلیون یورو در سال برای تمدید قراردادش با غول‌های اسپانیا راضی نمی‌شود. قرارداد فعلی وی تا سال ۲۰۲۴ iبه پایان نخواهد رسید؛ گرچه این بازیکن ناراحتی خود را پس از مسابقه با گرانادا در لالیگا علنی نمود.

رئال مادرید خود را آماده می‌کند تا مبلغی بیش از ۱۴ میلیون یورو iبه رونالدو پیشنهاد کند. آنها نگران قوانین یوفا در خصوص دستمزد بازیکنان می باشند که می‌تواند عواقب جدی برای تیم‌هایی که آن را رعایت نمی‌کنند، در پی داشته باشد.

شیخ حمد الثانی، مالک پاری‌سن‌ژرمن هیچ مشکلی با تهیه مبلغ مورد نظر رونالدو ندارد. الثانی با مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو صحبت نموده است.

با این وجود باشگاه رئال مادرید بارها اعلام نموده iبه فکر فروش رونالدو نیست. رونالدو بازیکنی است که iبه عنوان یکی از قطب‌های اصلی باشگاه iبه حساب می‌آید.

بلندپروازی‌های سن ژرمن iبه اینجا ختم نمی‌شود. اگر آنها بتوانند انتقال رونالدو را قطعی نمایند، برنامه بعدی جذب مورینیو خواهد بود. مورینیو همان مربی است که می‌تواند در کوتاه‌ترین وقت ممکن باشگاه فرانسوی را iبه بالاترین سطوح اروپا برساند.

گزتا دلو اسپورت در همین گزارش تفسیری ادامه می‌دهد که اگر سن‌ژرمن بتواند ستاره مادرید را iبه خدمت بگیرد، رئال مادرید iبه دنبال رادامل فالکائو برای جانشینی او خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.