پارکینگ نیایش در سال ۹۲ ساخته می‌شود

۸فروردین ۱۳،

معاون شهردار تهران:

پارکینگ نیایش در سال ۹۲ ساخته می‌شود

زمینی که برای پارکینگ نیایش در نظر گرفته شده متعلق به یکی از نهادهای دولتی است که در حال رایزنی برای تملک آن هستیم.

 

به نقل از ایلنا، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفت: با وجود مشکلات موجود برای تملک زمین مورد نیاز پارکینگ نیایش، در تلاش هستیم تا این پارکینیگ در سال ۹۲ ساخته می‌شود.

مازیار حسینی  درباره ساخت پارکینگ نیایش، اظهار کرد: پارکینگی با ظرفیت دو هزار خودرو در تقاطع کردستان جانمایی شده است که بزودی ساخت آن در سال جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه زمینی که برای این منظور در نظر گرفته شده است‏‌، مربوط به یکی از نهادهای دولتی است‏‌افزود: ‌ این نهاد دولتی است و نظامی نیست در حال رایزنی هستیم تا با جلب نظر مسئولان بتوانیم ساخت پارکینگ را آغاز کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین خاطر نشان کرد: رایزنی‌ها در حال انجام است در صورت به سرانجام رسیدن ساخت پارکینیگ آغاز می‌شود.

حسینی با اشاره به ضرورت ایجاد این پارکینیگ‏ در محدوده تونل نیایش‏، افزود: با وجود مجموعه‌هایی مانند بیمارستان شهید رجایی، پردیس سینمایی ملت و مجموعه عظیم بوستان ملت و همچنین مجموعه‌های تجاری در این محدوده، نداشتن پارکینگ از جمله معضلات این منطقه است.

وی گفت‌: نبود پارکینگ و توقف خودرو‌ها در خیابان‌های اطراف محدوده بوستان ملت و ابتدای بزرگراه نیایش، سبب کندی تردد در این منطقه شده است.

پنجشنبه ۸ فروردین   ۱۵:۱۸

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.