پارکینگ های موقت در هسته مرکزی مشهد راه اندازی می گردد

۱۲م دیماه ،

پارکینگ های موقت در هسته مرکزی مشهد راه اندازی می گردد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از راه اندازی چندین پارکینگ موقت برای توقف و پارک خودروها همزمان با دهه آخر صفر در محدوده مرکزی این شهر خبر داد.

به نقل از

مهر، مهدی امامی میبدی با اشاره به ترافیک روزهای عزاداری در مشهد اظهار کرد: هرسال با نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر و به ویژه شهادت حضرت رضا(ع)، شاهد حضور سیل عظیمی از دوستداران و محبان این حضرت از سراسر ایران اسلامی هستیم که این موضوع سبب بالا رفتن حجم خودرو و در پی آن ایجاد ترافیک‌های سنگین در سطح شهر به خصوص معابر منتهی به حرم مطهر، خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از آمادگی کامل این سازمان به منظور ساماندهی و مدیریت تردد در معابر شهر، جهت میزبانی هر چه بهتر از زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

امامی افزود: در همین راستا این سازمان با همکاری سایر نهادها و ارگانهای خدمتگذار سعی در ایجاد بستری مناسب برای میزبانی هرچه بهتر خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌ روزی مرکز کنترل ترافیک این سازمان و همچنین افزایش نیروهای اپراتور خود برای مدیریت معابر شهر به ویژه هسته مرکزی و همچنین تغییر زمان‌بندی و فازبندی چراغ‌های فرماندهی تقاطع‎های مسیرهای منتهی به حرم، گفت: علاوه بر پارکینگ‌های عمومی احداث شده در این منطقه، چندین پارکینگ موقت برای توقف و پارک خودروها نیز در محدوده مرکزی شهر پیش‌بینی شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار کرد: در این ایام آمادگی کامل ستاد بحران شهری را در مرکز کنترل ترافیک شهرداری در دستور کار خواهیم داشت و علاوه بر آن این مرکز آمادگی میزبانی از مدیران و نمایندگان سازمان های مختلف شهرداری مانند اتوبوسرانی، تاکسیرانی، قطار شهری و همچنین نهادهای امدادی مانند اورژانس و آتش نشانی جهت استفاده از دوربین‌های نظارتی سطح شهر برای مدیریت بر ناوگان حمل و نقل عمومی، را دارد.

سه شنبه ۱۲ دى   ۱۴:۵۴

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.