پارک‌جی‌سونگ تابستان ۲۰۲۲بازنشسته می‌شود

۱فروردین ۱۳،

 پدر پارک‌جی‌سونگ در گفت‌وگویی با روزنامه چوسان کشورش گفت:‌ پسرم دوره سختی را در تیم انگلیسی کوئینز‌پارک‌رنجرز پشت سرمی‌گذارد که البته تجربه جدیدی برای او است. او در مدتی که برای این تیم کار می‌کند،‌ راحتی دوران حضور در آیندهوون یا حتی منچستریونایتد را نداشته است.

وی افزود: هیچکس نمی داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. شاید او بتواند یک فصل دیگر در رنجرز یا تیمی دیگر بازی کند. من اما فکر می‌کنم او تصمیم گرفته بازنشسته شود.

پارک که ماه قبل میلادی ۳۲ ساله شد، سال‌ها قبل دوران حرفه‌ای خود را با تیم ژاپنی «کیوتو سانگا»‌آغاز کرد. سپس از طریق تیم حاضر در جی‌لیگ به تیم ملی کره‌جنوبی دعوت شد و اولین بازی‌اش را انجام داد.

پس از آنکه در سال ۲۰۰۲ همراه با سانگا قهرمان جام امپراتوری ژاپن شد، به هلند رفت و بازیکن آیندهوون شد. همراه این تیم هلندی او ۲مقام قهرمانی کسب کرد و بعد در مدت ۷ سال حضور در منچستریونایتد، صاحب ۴ عنوان قهرمانی لیگ برتر شد و در سال ۲۰۰۸ نیز به مقام اول لیگ قهرمانان اروپا رسید.

پدر «جی‌سونگ» شایعه بازگشت به کره و بازی در تیمی از کی‌.لیگ توسط پسرش را تکذیب کرد.  او گفت:‌ پارک نمی‌خواهد در کی.لیگ بازی کند. دلش می‌خواهد همچنان بازیکنان محبوب مردم باشد اما درشرایطی نیست که بخواهد در کی‌لیگ بازی کند. خودش فکر می‌کند به قدر کافی در نقاط مختلف بازی کرده و باید آماده بازنشستگی شود.

به اعتقاد این مقام فرزندش که تا تابستان قبل عضو منچستری‌ها بود، تابستان ۲۰۲۲ احتمالا کفش‌هایش را خواهد آویخت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.