پارک آموزش ترافیک در منطقه ۱۹ ساخته می شود

پارک آموزش ترافیک در منطقه ۱۹ ساخته می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۹ از احداث پارک آموزش ترافیک به منظور انتقال آموزشهای ترافیکی به گروه های مختلف سنی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهندس رضا زلفی با اشاره اینکه این پارک حداکثر تا اواسط مردادماه سال جاری آماده بهره برداری می شود گفت: پارک آموزش ترافیک برای نخستین بار با مساحت ۱۸ هزار متر مربع در خیابان شقایق، حدفاصل خیابان لقمان تا شهید کاظمی ایجاد می شود.

این پارک علاوه بر برخورداری از معابر استاندارد، علائم ایمنی و پلهای عابر پیاده مجهز به مسیر دوچرخه سواری و خودروهای آموزشی است، ضمن اینکه کلاسهای آموزشی در آن برگزار و در پایان دوره، برای کودکان ۹ سال به بالا گواهینامه صادر می شود که جهت استفاده در داخل شهرک قابل استفاده است.
زلفی تصریح کرد: پیش بینی می شود روزانه ۱۰۰ نفر در این پارک تحت آموزشهای ترافیکی قرار بگیرند.
وی افزود: با ایجاد این پارک ضمن کمک به بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان بویژه در ایام تابستان، میزان فرهنگ ترافیک نوجوانان، جوانان و خانواده ها ارتقاء و دانش عملی نوجوانان نیز در هدایت خودرو افزایش می یابد.
به گفته زلفی عملیات اجرایی این پارک از ابتدای سال جاری آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد هم اکنون در مرحله اجرای معابر است.

سه شنبه ۱۶ خرداد   ۱۴:۳۰


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.