پارک شریعتی میزبان جشنواره غنچه ها شد

فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره بانوان شهرداری منطقه ۳ از برگزاری جشنواره غنچه ها در پارک شریعتی از ۱۶ تا ۱۹ مهر ماه خبر داد.

جراحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور ضرورت ایجاد دسترسی فضاهای کافی برای فعالیت کودکان با وجود تراکم بالای ساختمانی آلودگی های محیطی در شهرها همزمان با روز جهانی کودک به برگزاری جشنواره بهترین ها برای غنچه های شهر اقدام شد.

وی با اشاره به اهداف کلی این جشنواره اظهار داشت: جشنواره بهترین ها برای غنچه های شهر با اهدافی همچون رشد آگاهی های عمومی والدین از نیازهای فرزندان، ایجاد روحیه شادی و نشاط و ایجاد فرصت آموزشهای مورد نیاز کودکان، معرفی استانداردهای مورد نیاز کودک در حوزه مدیریت شهری، آشنایی با استانداردهای حوزه کودک و اطلاع رسانی وضعیت کل توانایی و ظرفیت موجود منطقه در زمینه گروه سنی  نوزاد ۰ تا ۴ سال است.

وی در ادامه با اشاره به بخشهای جشنواره افزود: این جشنواره شامل سه بخش نمایشگاهی، علمی و آموزشی است.

وی با اشاره به بخشهای مختلف نمایشگاهی تصریح کرد: بخش نمایشگاهی جشنواره کودک خود شامل ۵ بخش از جمله بازی، سرگرمی و خلاقیت، پوشاک و تغذیه، سلامت و ایمنی، تعلیم و تربیت، دین و فرهنگ است .

وی با اشاره به نام گذاری ایام جشنواره گفت: در بخش علمی – آموزشی بر اساس نام روزها نشستهای تخصصی برای والدین برگزار می شود که عناوین همچون شهر، کودک،‌بازی، سرگرمی، شهر، کودک، فرهنگ وهنر، شهر کودک، خانواده و تربیت اسلامی، شهر کودک، بهداشت و سلامتی به آنها اختصاص دادیم.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره غنچه ها از ۱۶ تا ۱۹ مهرماه در پارک شریعتی از ساعت ۱۰ تا ۲۱ پذیرای عموم است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.