پاریس به دنبال امنیت اسرائیل و ریختن خون مردم سوریه است

کارشناس و تحلیلگر سیاسی سوری گفت: بیش از ۱۰۰ کشور در پاریس برای ریختن خون مردم سوریه، گرسنه کردن این ملت و وادار ساختن دمشق به همکاری با دشمن صهیونیستی و تامین امنیت این رژیم، گرد هم آمدند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری العالم،” عمار یوسف” گفت: هدف دشمنان از توطئه علیه دمشق، نه سوریه بلکه کل محور مقاومت است.
 
 عمار یوسف تأکید کرد: کنفرانس پاریس و سایر کنفرانس های ضد دمشق نمی تواند اراده سوری ها برای پایداری در برابر توطئه های غرب را در هم بشکند، و  مردم سوریه پس از گذشت بیش از یک سال از بحران همچنان در برابر فشارهای اقتصادی و نظامی ایستاده است.
 
این کارشناس و تحلیلگر سیاسی سوری تصریح کرد: شرکت کنندگان در این کنفرانس از اتخاذ هر گونه تصمیم علیه سوریه ناامید شدند لذا نماینده قطر درباره تدابیر قاطع علیه دمشق خارج از چارچوب شورای امنیت سخن گفت که البته این امر نقض همه قوانین و موازین بین المللی است.
 
عمار یوسف با اشاره به اینکه موضع روسیه و چین در برابر بحران سوریه ثابت و تغییر ناپذیر است، گفت: غرب نمی تواند محور روسیه – سوریه را شکست دهد، چون این دو دارای معاهده دفاعی مشترک بوده و علاوه بر آن سوریه، ساحل روسیه به سمت آبهای گرم است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.