پاسخگویی به دو هزار شکایت انتخاباتی/ صداو سیما نقشی محوری در انتخابات دارد

۱۵اردیبهشت،

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها مطرح کرد

رئیس هیئت مرکزی نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: هیئت‌های مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها و هیئت‌های عالی نظارت در استان‌ها به بیش از دو هزار شکایت مطرح شده، رسیدگی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از معاونت ارتباطات و روابط عمومی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، محمدجواد کولیوند گفت: شکایت‌های مطرح شده عموماً در استان‌ها و بخش‌ها رخ داده و بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام و تبلیغات زودهنگام داوطلبان بوده است.
 
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اعضای محترم شوراهای اسلامی کشور دقت داشته باشند؛ از تریبونی که در اختیار دارند با توجه به مقررات مندرج در فصل پنجم آیین‌نامه انتخابات شوراهای اسلامی کشور، در جهت پیشبرد اهداف تبلیغی خود بهره نبرند.
 
وی با اشاره به این که در حدود ۲ هزار نفر از بازرسان ویژه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور برای انجام امور محوله آموزش می‌بینند؛ ادامه داد: اعتمادسازی و ایجاد امید در میان مردم مهم ترین گزینه‌ای است که با حضور بازرسان و اعضای هیأت‌های عالی و مرکزی نظارت در سطح کشور می توان به آن دست یافت تا شاهد حماسه آفرینی دیگری در نظام اسلامی باشیم.
 
صداو سیما در انتخابات نقش محوری دارد
 

کولیوند با اشاره به این که تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها وظیفه دارند تا در شرایط حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم کنند، به نقش محوری رسانه ملی اشاره و تأکید کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تدابیری که در هر دوره از انتخابات شاهد آن بوده‌ایم؛ مطمئناً در این دوره نیز شوق حضور را در مردم ولایت مدار ایران اسلامی افزایش خواهد داد و با پوشش لحظه به لحظه خبرها و اطلاعات مربوطه، اجازه هیچ گونه سوء برداشت و شیطنت‌های رسانه‌ای را به رسانه‌های معاند نمی‌دهد. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.