پاسخگویی تلفنی به نیازهای گردشگران

۱فروردین ۱۳،

سامانه تلفنی و پیامکی ۱۳۷شهرداری تهران در طول تعطیلات نوروز سال به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به شهروندان و مسافران «مهمان طهران» خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دوره‌ای توجیهی برای ۱۲۰ نفر از پاسخ‌دهندگان سامانه ۱۳۷ برگزار شده تا در طول تعطیلات نوروز امسال این سامانه آمادگی کاملی برای پاسخگویی به گردشگران و تهران‌گردان داشته‌باشند.
سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری تهران وظیفه راهنمایی گردشگران تهرانی برای استفاده از تورهای گردشگری شهر تهران را بر عهده دارد . 
۱۶ رینگ نیم‌روزه گردشگری توسط ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران پیش‌بینی شده‌است که توسط مجریان متنوع و معتبر طرف توافق ستاد برگزار خواهند شد. 
مسافران و گردشگرانی که قصد دارند از این تورها استفاده کنند، از روز یکم فروردین ماه می‌توانند پس از مراجعه به بیش از ۱۰۰ ایستگاه اطلاع‌رسانی سطح شهر و تهیه بسته گردشگری نوروزی پس از تماس با شماره تلفن ۱۳۷ از مبادی حرکت، ساعت‌های برگزاری و شماره تماس و نحوه استفاده از تور با خبر شوند. 
برای مثال یک خانواده چهار نفره می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین ایستگاه اطلاع‌رسانی گردشگری نوروزی در سطح شهر تهران و خریداری یک بسته گردشگری نوروزی با مبلغ ۵۰۰۰ تومان ، با استفاده از نقشه موجود در این بسته یکی از مسیرهای شانزده‌گانه گردشگری مد نظر خود را که پشت این نقشه با جزییات کامل چاپ شده‌اند، انتخاب کنند. 
بعد از انتخاب مسیر با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند و پس از شنیدن پیام ویژه نوروزی سامانه عدد ۲ را شماره‌گیری کنند و نهایتا اطلاعات مورد نظر در مورد مسیر انتخاب شده، شامل مبادی حرکتی اتوبوس‌ها و ساعت حرکت اتوبوس‌های وی‌آی‌پی تور را دریافت کند و شماره تماس نزدیک‌ترین مجری تور را برای ثبت‌نام دریافت کنند. 
همچنین در طول تعطیلات نوروز امسال سامانه ۱۳۷ از طریق پیامک هم پاسخگوی مسافران و گردشگران تهرانی خواهد بود.
این سامانه از اولین روز سال نو به گردشگرانی که به شماره سامانه پیامکی ۱۳۷ با شماره ۳۰۰۰۱۳۷ پیامک خالی ارسال کنند اطلاعات لازم برای گردشگران را ارسال خواهد کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.