پاسخگویی مدیران کل حوزه معاونت و امور اجتماعی شهرداری در ۱۸۸۸ به شهروندان

اردیبهشت ۱۴۰۳

طی بازدید قائم مقام معاون امور اجتماعی از سامانه ۱۸۸۸ انجام شد

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به همراه مدیران اداره های زیر مجموعه این معاونت از سامانه ۱۸۸۸ بازدید و پاسخگوی انتقاد، پیشنهاد و درخواست های شهروندان بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین امرودی قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران صبح امروز ۷ مرداد به همراه جمعی از مدیران ارشد این حوزه با حضور در ساختمان مرکزی شهرداری تهران از سامانه ۱۸۸۸ بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور اردشیر آل عوض مدیر بازرسی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انجام شد، مدیران اداره های زیر مجموعه این معاونت پاسخگوی مطالبات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهروندان بودند.

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این بازدید گفت: ارائه جواب منطقی و قانونی به مردم یکی از راهکارهای اساسی ارتباط با شهروندان بوده و باید تلاش کرد تا با ارائه پاسخ های مستدل و پیگیری های مجدانه در راستای خدمت به شهروندان گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد: سامانه ۱۸۸۸ طی ۵ سال قبل با رسیدگی به پیام های دریافتی شهروندان به وسیله واحد های مربوطه و اطلاع رسانی به پیام دهندگان در صدد جلب رضایت شهروندان و ایجاد بستر مناسب میان مردم و مدیریت شهر تهران بوده است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.