پاسخ‌های ابوترابی‌فرد به پرسش‌هایی دربارهٔ امکان حضور اصلاح‌طلبان در کابینه وی، ماجرای دیدن آیت​الله بهجت درخواب و انتخابات هیات رئیسه مجلس

۲۷فروردین۱۳،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در جمع دانشجویان دانشگاه‌های تهران در کانون فرهنگی ۱۳آبان حضور یافته بود در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان در مورد بهره‌گیری از نیروهای اصلاح‌طلب در کابینه‌اش اظهار داشت: بنده به خرد جمعی اعتقاد دارم و در این زمینه التزام لازم به خروجی آن را نیز دارم. نگاه من این است که شاخص‌های مدیریتی را تعریف کنم و بر اساس شایسته‌سالاری مورد تأیید عقل و شرع بدون کمترین سهل‌انگاری و مصلحت نگری به دنبال انتخاب و معرفی بهترین فرد برای هر مسئولیتی باشم.

ابوترابی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص ماجرای خواب خود در مورد آیت الله بهجت، طرح این موضوع را نوعی بداخلاقی سیاسی دانست.

یکی از دانشجویان در مورد بحث حمایت از لاریجانی در زمان تصدی پست ریاست مجلس از وی پرسید که ابوترابی در پاسخ گفت: من در هیچکدام از دو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس حضور نداشتم و برای اینکه بتوانم جهت نزدیک کردن دیدگاه‌های دو فراکسیون به یکدیگر عمل کنم در هیچ‌یک از آنها به طور رسمی حاضر نشدم، اما جلساتی را با دوستان منتخب دو فراکسیون برای رسیدن به نقطه نظر واحد برگزار کردم که اثرات خود را بر جای گذاشت.

وی همچنین از عدم حضور خود در جلسات مرتبط با انتخاب هیئت رئیسه‌ مجلس در دو فراکسیون اصول‌گرایان سخن گفت.

نایب رئیس مجلس در پاسخ به پرسش دیگری در مورد استفاده از نیروهای اصول‌گرا در کابینه‌اش گفت: معتقدم که باید از نیروهای اصول‌گرا استفاده کرد.

ابوترابی همچنین در مورد معرفی اعضای کابینه‌اش گفت: با یک رایزنی نزدیک با کمیسیون‌های تخصصی مجلس و اجماع نظرات کارشناسان و پس از تعریف درست از شاخص‌های مطلوب به وزرای مطلوب برسیم، که در این راستا باید توانمندترین اشخاص را انتخاب کرد.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.