پاسخ اداره اطلاع رسانی سایپا به خواننده خبرآنلاین: ای کاش به نمایندگی مراجعه می کردید

۱۹م آذر ،

 یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: با سلام؛ بنده روز شنبه برای یک دستگاه خودرو مگان ثبت نام کردم و مبلغ درخواستی را به حساب شرکت واریز نمودم اما پس ازواریز وجه، حواله ای صادر نشد. پس ازپیگیری سه روز بعد پول به حسابم برگشت ولی عنوان شد که به سبب ثبت نام ناموفق خودرویی به شما تعلق نمی گیرد. اول این که اگر از پس یک ثبت نام اینترنتی ساده هم بر نمی آیید از یک هفته قبل در بوق و کرنا نکنید.دوم این که این گونه می خواهید بازار را کنترل کنید دوستان خودروساز؟ که همه آشنایان نمایندگی ها تمام ظرفیت را اشغال کنند و بازار سیاه راه اندازند؟ تا مردم عادی که دستشان به جایی بند نیست مجبور شوند خودرو را چند میلیون گران تر از بازار خریداری کنند؟
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی سایپا با اشاره بر اینکه روز شنبه اختلالی در پایگاه اینترنتی ثبت نام اسنترنتی بوجود آمده و بهتر بود متقاضیان به نمایندگی ها مراجعه می کردند متذکرشد: مشکل این خواننده برگشت پول بوده که مطمئنا به حساب شرکت سایپا واریز نشده ودر عملیات بانکی اختلالی بوجود آمده است.
به گفته مسوولان این اداره، اگر پول به حساب سایپا واریز می شد قطعا هیچ خودروسازی تمایل به برگرداندن پول و از دست دادن مشتری خود نیست اما اختلال بوجود آمده قبل از واریز وجه از حساب این خواننده به شرکت سبب برگشت وجه شده است.
اداره اطلاع رسانی سایپا در عین حال متذکر شد در این مواقع به نمایندگی ها مراجعه کنید.

۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.