پاسخ اداره اطلاع رسانی سایپا: دیر شدن تحویل تیبا به سبب مشکل حمل و نقل

۶ م دیماه ،

دراین زمینه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: من اول شهریور برای تیبا در سایپا ثبت نام کردم. اول گفتند ۱۲ میلیون ده روز بعد شد ۱۲۸۵۰ اما چاره نبود. بعد از یکماه هم که قرار شد مابه التفاوت را کامل بدهم ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هم مجددا افزایش دادند. هرجا رفتم کسی جوابگو نبود.بالاخره با بدبختی جورش کردم و دادم . قیمت شد مجموعا ۱۵میلیون و ۲۰۰هزار با احتساب سپرده گذاری.الان مهلت حداکثری یک ماهه خودشان هم قبل و ۴۰ روزشده اما هیچ خبری از تحویل که هیچ حتی از سند زدن هم نیست. نمایندگی هم فقط می گوید با تاخیر تحویل می گردد،کاشان مشکل دارد،صبرکنید،خبر میدیم. چطور موقع گرفتن پول تا ریال آخرش و اضافه کردن قیمت ما باید هرچی اونها میخوان انجام بدهیم اما قول و حرف و اطلاعیه های خودشان یادشون میرود؟ توروخدا پیگیری کنید.چون هیچکس جواب نمی دهد.
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی سایپا تاکید دارد: در بحث حمل و نقل تیبا مشکلی بوده که خوشبختانه حل شده و به زودی تحویل داده می گردد.
به گفته مسوولان این اداره، اگر این متقاضی در تهران و یا در کاشان می بود قطعا تا کنون تحویل گرفته بود اما در دیگر شهرستان ها به سبب مشکل حمل و نقل کمی با تاخیر تیباها تحویل می گردد.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهرداد صمدی:

    اینجانب م.ص.م به شماره پذیرش ۶۰۸۶۱۱۵ خودرو درخواستی تیبا ex 2ماه از موعد مقرر میگذرد ولی هیچ خبری از نمایندگی نیست لطفا مسئول مربوطه جوابگو باشید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.