پاسخ اداره پست به خبر آنلاین:تاخیر در ارسال مدارک فقط تقصیر پست نیست

۲۲م آذر ،

اما این انتظار گاهی طولانی وخسته کننده می گردد واین اشخاص در سردرگمی بسیاری به سر میبرند. برای مثال مسعود برای خبر آنلاین نوشته:مدت دو ماه از پایان خدمت سربازی ام می گذرد اما هنوز خبری از مدرکم نیست واداره نظام وظیفه می گوید مدارکتان در اداره پست است. می خواستم بدانم آیا ممکن است مدرکی در اداره پست گم شود یا خیر؟
واما شرفی یکی ازمسئولین ارتباط با رسانه های اداره پست در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:اگر بسته پستی ویا مدارک بیمه داشته باشند این اتفاق برایشان نمی افتد واگر هم افتاد بیمه خسارت وارده را پرداخت می کند. اما در مورد تاخیر مدارکی مثل گواهینامه ویا کارت پایان خدمت به تنهایی پست دخیل نیست. بلکه ادارات دیگر هم مثل راهنمایی و رانندگی و نظام وظیفه هم دخالت دارند. چون به طور مثال باید گواهینامه ها به یک حدی برسد و انبوه سازی شود وسپس به اداره پست تحویل داده شود وبعد از دو یا سه روز حتما مدارک به دست متقاضیان خواهد رسید.
شرفی در ادامه گفت:با این حال اگر اشخاصی می باشند که مدارک ویا بسته هایشان به دستشان نرسیده است می توانند با شماره گویا اداره پست به شماره۸۴۴۷۷۷۷۷تماس بگیرند ویا در پایگاه اینترنتی ما به آدرسwww.post.irمراجعه وپیغام بگذارند تا رسیدگی شود.
۴۵۲۳۶
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.