پاسخ اورژانس تهران به خواننده خبرآنلاین: شهر پردیس یک اورژانس مجهزبادو آمبولانس دارد،نگران نباشید

۱۶م دیماه ،

وشیروانی یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« سلام. بنده دارای ناراحتی آسم مزمن هستم . حدود ۶ ماه است که درشهر تازه پردیس ساکن هستیم. مدتی قبل با حمله آسم مواجه شدم وهمسرم با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفت . ولی متأسفانه آمبولانس حدود ۳۰ دقیقه بعد رسید . وقتی سبب را جویا شدیم گفتند نزدیکترین ایستگاه اورژانس  درجاجرود است و آنها را ازآنجا فرستاده اند . خواستم از این طریق از مسئولین اورژانس استان تهران تقاضا کنم که هرچه سریعتر نسبت به ایجاد یک پایگاه اورژانس مجهز در این شهر اقدام کنند. خواهشمندم که مسئولین در این رابطه توضیح دهند و زمان ایجاد این پایگاه را اعلام فرمایند .»

حسن عباسی روابط عمومی اورژانس تهران دربارهٔ مشکل مطرح شده خواننده  به خبرآنلاین گفت:« اورژانس پردیس درسال ۸۰ افتتاح شد. درآن سالها  این پایگاه امکانات کمی داشت اما به ترتیب این امکانات تکمیل شد. درآن زمان من یکی از کسانی بودم که دراین اورژانس فعالیت می کردم. پس از راه اندازی این اورژانس ما درجاجرود و بومهن هم پایگاه اورژانس تاسیس کردیم. حتی در کمرد هم پایگاه داشتیم که به سبب  تا مناسب بودن آن دردل کوه آن را جابجا کردیم.»

 وی افزود:«البته ممکن است درآن زمان که این مخاطب با اورژانس  تماس گرفته است. به سبب تصادف و یا درگیری آمبولانس های اورژانس پردیس درمحل دیگری  نتوانستند خدمت رسانی مناسبی به این شهروند برسانند. به همین سبب آمبولانس دیگری از پایگاه جاجرود فرستاده شده است. از آنجایی که تمام بیماران باید به تهران منتقل شوند.آمبولانس ها زمانی بسیاری را برای رسیدن به تهران و بازگشتن به پایگاه طی می کنند. به همین سبب ممکن است این پایگاه درآن زمان تماس این شهروند هیچ آمبولانسی نداشته و با پایگاه جاجرود تماس گرفته شده باشد. بهرحال پردیس فقط درمانگاه دارد. حتی  این آمبولانس ها گاهی اوقات باید بیماران درمانگاه را نیز به بیمارستان بفرستند.در کل باید گفت پردیس دو دستگاه و بومهن یک دستگاه آمبولانس دارند. البته این تعداد دستگاه هم برای این شهر کفایت می کند.»

۴۵۲۳۵   

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.