پاسخ باشگاه پرسپولیس به اظهارات مظلومی

رضا ریاضتی در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره اظهارات پرویز مظلومی مبنی بر اینکه اگر در دربی بودم پرسپولیس را چوبله می‌کردم، اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های باشگاه ما به دنبال این هستیم تا در روز جمعه هفته آینده طبق نظر مدیر عامل باشگاه و مسئولین بازی استقلال و پرسپولیس در فضایی آرام و بدون از حواشی برگزار شود.

وی افزود: اما برخی از آقایان مانند پرویز مظلومی با توجه به اینکه امسال هیچ تیمی به وی قراردادی نبسته الان بهترین وقت را دیدند تا خود را مطرح کنند، اگرچه این کار در این شرایط اصلا درست نیست.

وی ادامه داد: آقای مظلومی هرگز نباید مسابقه ای‌ را که پرسپولیس در ۱۰ دقیقه پایانی ۳ گل به تیمش را زد را فراموش کند. اگر هم ما چند باخت پشت سر هم مقابل استقلال داشتیم آن هم به خاطر لطف برخی از اعضای فدراسیون بود که با توجه به وضعیت ملی پوشان و شرایط تیمی بر ما تحمیل کردند.

ریاضتی خاطرنشان کرد: مبنای باشگاه پرسپولیس پاسخگویی به این افراد که به دنبال تیم هستند نیست اما بر حسب وظیفه صلاح بود که این بار جواب این آقا را بدهیم که به جای حساس کردن زیاد این بازی و ایجاد تنش بین هواداران بهتر است منتظر این باشد تا یک تیم با او قرار داد ببندند و حتی به وی پیشنهاد بدهند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.