پاسخ بانک قوامین به خوانندگان خبرآنلاین: سود حساب های موسسه اعتماد ایرانیان را پرداخت می کنیم

تعدادی از خوانندگان خبرآنلاین در این خصوص در بخش مشکلات خوانندگان نوشته اند:
۱- با سلام من درموسسه اعتماد ایرانیان در استان قم سپرده داشته ام.مشکلات این استان بابانک قوامین حل شده است.اما مشکل بوجود امده این است که بانک قوامین سود پول این چند ماه را به ما نمی دهد .یعنی بنده در این ۴ ما باید حدود ۳٫۵میلیون تومان ضرر کنم.خواهشمندیم از طریق روابط عمومی بانک قوامین پیگیری شود.
۲- با سلام بنده در موسسه اعتماد ایرانیان که در وسط شهر بود وتابلوی بزرگ نوشته بود تحت نظارت بانک مرکزی سپرده باز کردم این موسسه ۵ ماه پیش دچار مشکل شد .با استرس فراوان هر روز به این موسسه که سرمایه نداشت در شهر اهواز سر می زدیم. تا اینکه اخبار رسمی در تاریخ ۹۱٫۴٫۳ اعلام کرد این موسسه با بانک قوامین ادغام شد و۹۱٫۴٫۱۰ نسبت به بازپرداخت سپرده خود به این بانک قوامین مراجعه کنند.اما تنها به ما بین ۲الی ۵ میلیون بیشتر ندادند. وجوابی هم بانک قوامین به مردمی که زیر بار استرس هستند نمی دهدو تنها جواب این بانک این است که از سود این چند ماه خبر نیست و اصل پول هم در چند قسط پرداخت می شود. ایا این است اعتماد به موسساتی که بانک مرکزی مجوز داده است.
۳- موسسه منحل شده اعتماد ایرانیان الان نزدیک به ۷ ماه است که سپرده داریم و ۴ ماه است که سود پول خود را دریافت نکرده ایم.الان بانک قوامین جایگزین این موسسه است و مشکلاتمان به پایان رسید.اما امروز صبح که به موسسه اعتماد ایرانیان سابق که اکنون در اصفهان تابلوی این موسسه به قوامین تبدیل شده است مراجعه کردم با خبری شوک اور مواجه شدم که گفتن از سود پولتان خبری نیست. با ما قرارداد جدید ببندید .من با موسسه اعتماد ایرانیان قرارداد داشتم اکنون که بعد از ۴ ماه عذاب دادن ما امروز بانک قوامین سود هم به ما نمیدهد. خواهشمندیم با مدیر عامل بانک قوامین پیگیری شود.
۴- سلام و عرض خسته نباشید به سایت موفق خبر انلاین. می خواستم پیگیری شود درباره موسسه اعتماد ایرانیان در استان خوزستان که چرا هنوز بانک قوامین فعالیت خود را در این استان شروع نکرده است. اگر چه اکثر استان ها فعالیت شان شروع شده است. سپردهایمان را باسود می دهند یا خیر.
جواب روابط عمومی قوامین
براساس اظهارات مسوولان روابط عمومی بانک قوامین سود پول سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری اعتماد ایرانیان به طور کامل پرداخت خواهد شد.
به گفته روابط عمومی این بانک، برنامه ریزی ها برای پرداخت سود سپرده های این موسسه در بانک قوامین در حال انجام ست اما کمی زمان خواهد برد.
روابط عمومی بانک قوامین از سپرده گذاران خواستار صبر بیشتر برای دریافت سود خود شدند و تاکید کردند: بخشی از سپرده های مردمی تا کنون پس داده شده برای آنکه دلنگرانی سپرده گذاران نسبت به دریافت وجه خود رفع شود اما سود پول سپرده گذاران با کمی تاخیر پرداخت خواهد شد.
 در صورت آنکه هر یک از شعب بانک قوامین از عدم پرداخت سود خبردادند ما می توانید نام شعبه به همراه اسم و شماره همراه خودتان را برای خبرانلاین ارسال کنید تا پیگیری شود.
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.