پاسخ بانک کشاورزی به خواننده خبرآنلاین:اعتباری برای پرداخت وام های غیر کشاورزی نداریم

یکی ازخوانندگان خبرنلاین نوشته بود:« سال پیش درقالب طرح وام های اشتغال بعد از گرفتن معرفی از سازمان فنی و حرفه ا ی به بانک کشاورزی مراجعه کردیم پس از افتتاح حساب و ضامن ها و … گفتند زنگ می زنیم . بعد از گذشت یکسال ما هنوز ما منتظریم.هر وقت هم مراجعه می کنیم می گویند اعتبار وام هنوز اختصاص نیافته .اما اکثر آشنایان و فامیل رییس و کارکنان بانک بعد از ما مراجعه کردند و خیلی زود هم گرفته اند. بانک کشاورزی شعبه ماکو-آذربایجان غربی»
مهندس مریخی معاون اعتبارات بانک کشاورزی درپاسخ به این خواننده گفت:«بانک کشاورزی دونوع وام به متقاضیان پرداخت می کند. نوع اول این وام ها شامل وام های قرض الحسنه می شود. این وام ها سالانه براساس اعتبارات درنظرگرفته شده به شکل وام های ازدواج واشتغال و… دربخش های غیرکشاورزی صرف می شوند. اما نوع دیگروام های این بانک به وام های خاص برای حمایت از تولیدات کشاورزی پرداخت می شود. مشکل این خواننده به وام های نوع اول بازمی گردد.درپاسخ به این مشتری باید گفت ایشان منتظرباشند تا اعتبارات درنظرگرفته شده به شعب بانک های کشاورزی اعلام شود. زیرا اعتبارات سال گذشته بانک صفرشده است.»
او ادامه داد:«لازم به ذکراست که اعتبارات این نوع وام، ازمحل وام های قرض الحسنه تامین می شود. پس باید مشتریان سپرده های قرض الحسنه خود را تکمیل کنند تا ازاین محل وام پرداخت شود. اما اعتبار وام های کشاورزی ازمحل صندق ذخیره ارزی تامین می شود.»
۲۳۵۴۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.