پاسخ بنیاد شهید به خوانندگان: درصورتی که هنوز بیمه تکمیلی نشده اید با دفاتر امور کارکنان تماس بگیرید

یکی از خواننده جانباز خبر آنلاین نوشته بود:«من خودم کارمند جانباز بنیاد شهید هستم ؛ بنیاد شهید دروغ میگوید؛ هنوز بیمه تکمیلی کارکنان جانباز بنیاد شهید برقرار نشده ؛ و سه ماه هم از قرارداد سال قبل گذشته»
خانم مرویلی مسئول بیمه ایثارگران بنیاد شهید وامورایثارگران استان تهران درباره مشکل مطرح شده این خواننده گفت:« اسامی تمام ایثارگران و خانواده شهدا وکارکنان ایثارگربنیاد شهید وامور ایثارگران برای پرداخت بیمه تکمیلی به بیمه ایران ارسال شده است. اگر این خواننده فکرمی کند مشکلی درپرداخت بیمه پیدا کرده و یا اسمش ارسال نشده اگر درتهران زندگی می توانند به ستاد امور کارکنان در هفتم تیرمراجعه کند تا علت را دریابد و از نواقص پروندشان مطلع شود. اگرهم دردیگراستان ها زندگی می کند باید به واحد امور کارکنان منطقه ای استان مراجعه کند.»

و البته اگر مشکلی بود می توانبد مجددا با ما تماس بگیرید.
۴۵ ۲۳۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. جواد قاسمی:

    با سلام و خسته نباشید. متاسفانه تا روز۲۷آبان که من به بنیاد مراجعه کردم گفتند تا به حال هیچ دستورالعملی در مورد بیمه تکمیلی جانبازان ابلاغ نشده. لطفا تکلیف جانبازهای فرهنگی را مشخص کنید. اگر قرار نیست اقدامی صورت گیرد ما را بفرستید اداره خودمان تا با کسر حق بیمه تکمیلی اقدامات لازم صورت بگیرد. ما را به خیر شما امیدی نیست لطفا شر نرسانید.

  2. فاطمه:

    با سلام و احترام
    بنده یک سوال از محضر شما عزیزان داشتم که امیدوارم پاسخ درست و صحیحی داده بشه
    مادر بنده مادر شهید هستند یعنی فرزند ایشان از شوهر قبلی بودند که شهید شدند و مادرم و همسر قبلی ایشان از بنیاد شهید حقوق مساوی دریافت می کردند و مشکلی در دریافت نبود تا اینکه پنج سال پیش شوهر سابق ایشان به رحمت خدا می روند و حقوق ایشان باید از نظر قانونی یا باید قطع شود یا به مادر بنده تعلق بگیرد که البته مادر من به نظر دوم هیچ ادعایی ندارند ولی متاسفانه بنیاد شهید رودسر ورشت با زدو بندهایی حقوق این آقا را به همسر ایشان می دهند که با اعتراضات شدید مادرم مبنی بر اینکه این خانم هیچ زحمتی برای پسر من نکشیدهاند و این خانم همسر سوم این مرد بوده و اصلا پسر مرا ندیده اند و زمانی که به عقد ایشان در آمده بودند پسر من شهید شده بودند چطور حقوق به ایشان تعلق می کیرد ؟؟؟؟؟ و تنها پاسخی که بنیاد شهید به مادرم داده است این بوده که این خانم در زمان وقت ریاست جمهوری احمدی نژاد نامه آوردند و پارتی داشتند از بالا به ما دستور دادند که باید به ایشان باید بدهیم
    آیا به نظر شما این عدالت است و یا اینکه با خون شهیدان هم پارتی بازی می کنند؟
    کدام عقل سلیمی قبول میکند یک زنی که هیچ نسبتی با شهید ندارد از مزایای شهید شدن او بهره مند شود و اینکه اگر خدای ناکرده مادر من هم به رحمت خدا بروند آیا این لطف شامل حال پدر من می شود ؟؟؟؟!!!!!!
    مادر من فقط در هر نمازش نفرین می کند و نفرین
    اگر هر سوالی بود از طریق ایمیل بنده در خدمت شما هستم
    در مورد بیمه تکمیلی که اعتبار آن تا سی و یک مرداد بوده برای تمدید رفته اند گفتند هنوز برای تمدیدش بنیاد شهید هیچ دستوری نداده و آیا این خبر صحیح است
    با تشکر

  3. کاظم صادقی:

    سلام بنده حدود چهار ماه است که مادرم فوت شده وتمام مدارک بیمه راتحویل بنیاد شهید شهرستان خرمبید استان فارس داده ام ولی متاسفانه هیچ جوابگو نیستند اونقدر خانواده شهدا به مسخره گرفته میشوند که آدم از کرده خود پشیمان میشوم اگر مسیولین پیام بنده را مشاهده میکنید لطفا جواب دهید.

  4. نام شما...:

    بنده جانباز هستم و کارمند آموزش و پرورش وهرماه حق بیمه تکمیلی بابت سه نفر۵۷ هزارتومان از حقوقم کم می کنند .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.