پاسخ بنیاد شهید و امورایثارگران به خواننده خبرآنلاین:بیمه ایران بهترین انتخاب بود

یکی از خوانندگان با نام جانباز نوشته بود:«با ستحضار میرساند سه ماه از قرارداد سال گذشته بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در بنیاد شهید کل کشورگذشته و تا کنون قرارداد جدیدی منعقد نشده البته بنیاد شهید قصد دارد طبق روال سال قبل با بیمه ایران قرارداد ببندد که هیچ خدماتی جز موارد اندکی در مقایسه با بیمه « دی » ندارد. سوال این است که بنیاد شهید که خود متولی امور ایثارگران است چرا در این مورد کوتاهی میکند. لازم به ذکر است طبق قانون برنامه پنج ساله پرداخت کلیه هزینه های درمانی ایثارگران بعهده دستگاه های مربوطه میباشد . به این ترتیب بنیاد علاوه بر اینکه سال گذشته به ایثارگران ظلم کرده امسال هم قصد دارد ظلمی تکمیلی دیگری را برای ایثارگران بسیار عزیز مرتکب شود»
خانم مرویلی کارشناس مسئول بیمه بنیاد شهید و امور ایثارگران درپاسخ به مشکل این خواننده گفت:«سال گذشته بنیاد شهید با بیمه ایران قرارداد بیمه تکمیلی داشت.این قرارداد ازاول تیرماه سال ۹۰ تا اول تیرماه سال ۹۱ بسته شده بود. برای سال جدید مناقصه ای برگزارشد و دراین مناقصه بیمه دی برنده شد و قرارشد تا اتمام مراحل بسته شدن قرارداد بیمه دی، یک ماه دیگر بیمه ایران خدمات بیمه ای خود را ادامه دهد.»
این مقام مسئول ادامه داد:«ازآنجایی که ما درسراسر کشور ۱۲۳ هزار بیمه شده داریم. باید شرکت های بیمه ای وارد کارمی شدند که بتواند بهترین خدمت رسانی را به گروه های هدف ما ارائه دهد. ازسوی دیگردردوسال گذشته برای خدمات بیمه ای به ایثارگران سقف در نظر گرفته شده بود. اما ازسال گذشته طبق مصوبه مجلس بند B ماده ۲۲ برنامه پنج ساله توسعه سقف درنظر گرفته شده برداشته شد. طبق این مصوبه خانواده افراد زیر ۲۵ درصد نیز تحت پوشش قرارگرفتند. همچنین طبق این مصوبه فرزندان شهید پسرغیرشاغل و دخترانی که ازدواج نکرده اند نیزمانند جانباز ۵۰ درصد از این امکانات بیمه ای استفاده می کنند. با توجه به شرایط خاصی که این نوع بیمه از شرکت های بیمه گر طلب می کرد، بیمه دی نمی توانست جواب گوی کارباشد. به این ترتیب مناقصه باطل اعلام شد.همچنین از آنجایی که شرکت بیمه ای آتیه سازان که در جایگاه دوم قرار داشت نیزنمی توانست چنین خدمات وسیعی را ارائه دهد. دوباره مناقصه برگزار و این بار بیمه ایران برنده شد. از سوی دیگر بسیاری ازمقامات ارشد کشور نیزبه دلیل حجم خدمت رسانی شرکت بیمه ایران برای بنیاد شهید و امورایثارگران این بیمه را واجد شرایط می دانستند.»
خانم مرویلی ادامه داد:«ازسوی دیگرجهت آسودگی بیمه شدگان بنیاد درطول زمان برپایی مناقصه، بیمه ایران تا پایان مرداد ماه خدمات بیمه ای خود را تمدید کرد. درنهایت نیزدرشهریورماه قرارداد سالانه با بیمه ایران بسته شد.» وی افزود:«شایان ذکر است اداراتی که برخی ازجانبازان و خانواده های شهید درآنها فعالیت می کنند امکانات بیمه ای که بنیاد شهید می تواند در اختیارشان قرار دهد را نمی توانند ارائه دهند.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محسن:

    سلام در ضمن خدمات دارویی بیمه ایران ابرو ریزیه هر وقت دارو رو از بازار ازاد میخریم چون دیکه پیدا نمیشه پولشو کرفتن هزار مصیبت داره از جمله بیمه ایران تبریز میکه باید دارو هارو بیارین ما پوکه دارو هارو بر داریم بعد ایا کدام قانون این حرفو گفته که اینها دارن اینهمه با ابروی جانبازان و شهدا بازی میکنند خودشون خود مختار شدن و هر کاری دوسدارن میکنند ولی کسی جوابکو نیست جلو اونهمه ارباب رجوع در بیمه ایران فقط ابرویی بر ایثار کران نزاشتند بمونه چرا از سایر بیمه شدکان نمیخوان ولی از ایثارکران میخوان و اسم دزدی میزارن اینبود جواب ایثارکران و شهدا که دستخوش چند نفر از کارمندان بیمه ایران تبریز شدهشما را بخدا کسی این جوابو بده و از بیمه ایران تبریز بنام زارع کارمند ساده بخوان علت ابرو ریزی خانواده ایثارکرانتو سط ایشان و چند نفر همکارش چیه ما تا حراست تهران فاکس فرستادیم و همه زیر مجموعه بیمه ایران در جریان این بی قانونی بیمه ایران تبریز هستندخدمات دهی در تبریز در بیمه ایران فقط ابرو ریزی ماست همین

  2. محسن:

    سلام در بنیاد دیکه خدمات ابتدایی وجود نداره و هر اتاقی بره ۳ یا چهار نفر بیکارنشستند و بدون مسولیت شمارا بخدا کسی جواب بده اولا فرزندان شهداو جانبازان طبق مصوبه باید تا بحال شاغل میشدند که نشدند و هر وقت مراجعه میکنیم به تمسخر میکیرن و میکن برین دنبال کارتون اینها همش شعاره میدن دیکه بچه های ما نیز به سن سی به بالا رسیدند هنوز بنیاد داره سرکاری با جانبازان برخورد میکنه کی میخوان به فرزندان ما کار بدند بهد اینکه اونها هم پدر بزرک شدند و ضمنا با این حساب نیازی به بنیاد به این بزرکی نیست با خدمات موجود چند نفری میتونن این خدمات و ارایه کنند مثل کانون بازنشستکان و این همه حقوق بیجا و کیش رفتنهای کارمندان بنیاد با خانوادشون با هزینه بنیاد که تا بحال نتونسته داروی مصدومین شیمیایی رو که اسپری و غیرست و نیاز مبرم داریم رو نمیتونند بدند و از بازار ازاد با قیمتهای کزاف میخریم و حقوق نا چیزیکه میکیریم صرف دارو میشه من تا بحال حتی یه مسافرت مشهد از بنیاد نرفتم هروقت رفتم جواب سر بالاو سرکاری دادند و برکشتم وپیش خانوادم زیر صفر شدم ولی خانوادهای کارمندان بنیاد با هواپیما هر سال چند بار کیشو سایر جاها میرن و هزینه شو بنیاد پرداخت میکنه و اسم جانبازان رو میارن که کلا دروغه کسی جوابی بده که همه جانبازان قانع بشن نه شعار بچه گانه حداقل اسم ما جانبازانرو نیارن و ملت بدونند که استفاده فقط برا کارمندان بنیاده نه جانبازان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.