پاسخ به خوانندگان خبرآنلاین : آب شهرک شهید باقری از چاه تامین می شود

اما مسوولان این منطقه معتقدند آب شرب شهرک باقری مشکلی ندارد اما در عین حال اعلام آمادگی می کنند که در صورت تعیین نقاط مذکور توسط خوانندگان خبرانلاین آب شرب این مناطق برای تایید کیفیت مورد آزمایش قرار بگرد.
برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرانلاین دراین باره می نویسد :با سلام . من ساکن شهرک شهید باقری هستم و چند تا مشکل عمده این شهرک را میخواستم مطرح کنم .
۱ – با نظر دوستمان که گفتند آب شرب این شهرک مشکل دارد موافقم . آب آشامیدنی این شهرک اصلاً قابل خوردن نیست و تمام کولرها و شیرآلات خانه ها همه شوره میزند . واقعاً معظل بزرگی هست . آقایون مسئول به خدا ما هم مثل شما انسان هستیم لطف بفرمایید مشکل را حل کنید .
یکی دیگر از خوانندگان ما در همین رابطه تاکید می کند: با سلام . من هم ساکن شهرک شهید باقری ( انتهای همت غرب ) هستم . با نظرات دوستان کاملاً موافق هستم . آب شرب این شهرک خیلی خیلی وضع بدی دارد و اصلاً قابل خوردن نیست و با نمک و شوره بسیار زیادی که دارد باعث میشود کولر های آبی و شیرآلات منزل خیلی زود خراب شود . چونکه این آب رسوب بسیار زیادی دارد . شهرداری این منطقه هم با توجه به اینکه داخل شهرک مستقر هست ولی اصلاً به نظافت این شهرک توجهی ندارد . داخل باغچه ها و زمینهای خالی این شهرک پر از بطری خالی و ………. هست که وجهه شهرک را کاملاً خراب کرده و اصلاً به فضای سبز داخل این شهرک رسیدگی ندارند . باغچه هایی که جلوی هر خانه هست فقط پر از خاک و آشغال هست . لطفاً رسیدگی بفرمایید . با تشکر
این درحالی است که مدیر آبفای منطقه یک شهرک های غرب تهران تاکید دارد که آب این منطقه از طریق چاه تامین می شود و البته هر روز توسط ماموران وزارت بهداشت این آب تست می شود.
به گفته آذر، این آب در مخازن ابتدا ضدعفونی می شود و به صورت کاملا بهداشتی در اختیار مشترکین قرار می گیرد.
وی درعین حال خاطرنشان کرد: در صورت احداث تصفیه خانه شماره ۶ طی سه تا چهار سال آینده آب این منطقه از طریق سد کرج تامین خواهد شد.
با اینحال به گفته مدیرآبفای منطقه یک شهرک های غرب اگر باز مشترکان احساس می کنند کیفیت آب شرب آنها مناسب نیست می توانند منطقه مورد نظر را اعلام کنند تا بررسی های بیشتر صورت گرفته و اطلاع رسانی شود.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.