پاسخ بیمارستان رازی به خوانندگان: پرداخت اضافه کارزمان براست

مهدوی یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:« دانشگاه علوم پزشکی تبریز-بیمارستان رازی چهار ماه هست که اضافه کاری و ۷ ماه کارانه پرسنل را پرداخت نکرده اند و هر روز بهانه جدیدی می اورند.»
دکتر آرش محقق رئیس بیمارستان رازی _ دانشگاه علوم پزشکی تبریزدرباره مشکل مطرح شده این خواننده گفت:« پرداخت اضافه کاری و کارانه مراحل اداری دارد که باید طی شود تا اسناد آن تایید شود. اگرپرداخت نشده به این معنا نیست که آنها چند ماه است که اضافه کار نگرفته اند.زیرا درماه جاری آنها اضافه کاراردیبهشت ما ه را گرفته اند. به این ترتیت هرماه به شکل منظم اضافه کاری پرداخت می شود. درست است که حقوقشان با فاصله دریافت می کنند اما هرماه به شکل منظم این اضافه کاری به آنها پرداخت می شود. »
وی ادامه داد:«زمانی که فردی استخدام می شود برای پرداخت اضافه کار مراحل مختلفی را طی می کند. این مراحل چهارماه به طول می انجامد. زمانی که شروع به پرداخت اضافه کارمی کنیم. اضافه کاریشان با تاخیر چهار ماهه صورت می گیرد اماهرماه این اضافه کار پرداخت می شود.»
رئیس بیمارستان رازی درباره علل این تاخیرگفت :«این اضافه کاری و کارانه باید ازمنبع بیمه ها پرداخت شود. زمانی که برگه بیمه از دفترچه جدا و به اداره بیمه فرستاده می شود مراحل اداری بسیاری را طی می کند تا پول به حساب بیمارستان واریز می شود. پس از واریز به حساب بیمارستان اضافه کاری و کارانه ها پرداخت می شود. البته من به پرسنل بیمارستان هم حق می دهم زیرا آنها فکر می کنند که اگر آن زمان این پول را می گرفتند بهتربود. ولی سیستم اداری بیمارستان دربهترین شکلش اینگونه است. اما باید گفت در این زمینه بیمارستان رازی نسبت به بقیه بیمارستان بهتر عمل کرده و تاخیر پرداختی آن کمتراست.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.