پاسخ به بسیاری از خوانندگان : نتایج آزمون استخدامی شهرداری سه شنبه اعلام می گردد

۰۱م اسفند ،

براساس اعلام خبرازسوی سازمان شهرداری های کل کشور، نتایج سومین مرحله آزمون استخدامی شهرداری ها در روز سه شنبه دوم اسفند ما اعلام می گردد.
بنا بر این گزارش نتایج سومین مرحله آزمون استخدامی شهرداری ها از ظهر روز سه شنبه دوم بهمن اعلام می گردد.
این نتایج بر روی پایگاه اینترنتی آزمون امور شهرداری ها به آدرس AZMON.OMORSHAHRDARI.IR قابل ملاحظه است.
درچند ماه قبل خبرهامختلفی دربارهٔ زمان نهایی اعلام نتایج آزمون های استخدامی از سوی سازمان استخدامی شهرداری اعلام می شد اما در مواردی به سبب ایجاد مشکلات فنی ومشکلات مختلف این زمان به تاخیر می افتاد. اما خبرآنلاین همواره در تلاش بود تا زمان نهایی و دقیق را از این سازمان دریافت و به خوانندگان خبرآنلاین اعلام کند. اما مواردی پیشبینی نشده ای مانع اطلاع رسانی درست به خوانندگان می شد. در آخرین تماسمان با سازمان استخدامی شهرداری سه شنبه ساعت ۱۲ ظهر اعلام شده است.
برخی از کامنت های خوانندگان به این شرح است:
مهزاد: نمی دونم مشکل از سازمان سنجشه یا سازمان شهرداریها ولی خسته شدیم از این همه سرکار گذاشتنا. محض رضای خدای یه جواب دقیق به ما بدین که کی جواب استخدامی شهرداری میاد؟ اصلا جوابی در کار هست یا لغو شده. خسته
محمدحسین : با سلام.ببخشید میشه زمان اعلام نتایج ازمون استخدامی شهرداریها را از سازمان سنجش پیگیری کنید.این ازمون در ۲۷/۷/۹۱ برگزار شد و اعلام کردن ۱۵ دی نتایج اعلام میشه که نشد دوباره اعلام کردن که نتایج قبل از ۲۲ بهمن اعلام میشه که نشد.ممن.ن اگه پیگیری نمایید.
سعید فتحی: (چرا نظرات من رو تایید نمی کنی آقا یا خانم محترم؟!) امروز ۲۲ بهمن می باشد!!! یا سازمان شهرداری ها ما شرکت کننده ها رو مسخره کرده و یا شما پایگاه اینترنتی خبرآنلاین!! مگه ما شرکت کننده ها در آزمون استخدامی شهرداری ها، چه گناهی کردیم که اینقدر با امروز و فردا کردن اعلام نتایج با روح و روانمون بازی می کنند. ۲۲ بهمن ماه هم گذشت! این سومین باره که قرار بود اعلام بشه و نشد! خسته ایم خسته …
محمدرضا : شهرداری نتایج استخدامی رو اعلام کرد؟؟ چرا من نمی تونم پایگاه اینترنتیش رو پیدا کنم؟ شما گفته بودین ۲۲ بهمن اعلام میشه درسته؟
بدون نام :چرا هیچ پیگیری ای در مورد نتایج آزمون استخدامی شهرداری انجام نمی دهید؟ آزمون های استخدامی بانک صنعت و معدن و استخدامی استانداری هم بعد از حدود یک سال و چند بار به تعویق افتادن در هاله ای از ابهام است. آخه مشکل بدتر از این، خب یک واکنشی نشان دهید. بعد از این همه درس خوندن، حالا بیکار و بدبخت شدیم …
بدون نام : من هم مثل بسیار از اشخاص دیگر در آزمون استخدامی شهرداری سال ۹۱ شرکت نموده ام ولی با گذشت این همه روز از زمان برگزاری، هنوز نتایج آزمون اعلام نشده، لطفاً پیگیری بفرمایید.این شرایط در حالیست که در ابتدا قرار بوده حداکثر ۲ ماه بعد از برگزاری آزمون، نتایج اعلام شود. آخرین زمان تعیین شده از طرف مسئولان سازمان شهرداری ها، در مصاحبه با پایگاه اینترنتی خبرآنلاین، تا روز ۱۵ دی ماه بوده!!! ولی امروز ۲۲ بهمن ماه می باشد و هیچ خبر و نشانه ای از اعلام نتایج نیست. از شما خواهش می کنم، این موضوع رو پیگیری بفرمایید.

بدون نام: خبرآنلاین، شهرداری نتایج رو اعلام نکرد طبق روال دفعات قبل، یک تماسی بگیر، مردیم از استرس …
محمد رضا: سازمان شهرداری ها در تاریخ ۲۸ مهر۹۱، یک آزمون استخدامی برگزار کرد ولی بعد از گذشت ۵ ماه از برگزاری آزمون، نتایج آن اعلام نشد که نشد!! پایگاه اینترنتی شما در تاریخ ۸ دی ماه و به نقل از آقای میراحمدی (مسئول اعلام نتایج سازمان شهرداری ها) درج نمود که نتایج تا ۱۵ دی ماه اعلام می گردد که نشد!!!! بعد هم از یک منبع ناشناس نقل کردین که تا ۱۵ دی اعلام میشه که اینم نشد!! و بار آخر هم گفتید که تا ۲۲ بهمن اعلام میشه که اینم نشد! ازتون خواهش میکنم که بهتر پیگیری نمایید.چون در تماس هایی که شرکت کننده ها دارند، فقط جمله “ایشالا اعلام میشه” گفته میشه!! و این برای سازمانی که به اذعان خودشون مسیر شفافی رو برای برگزاری آزمون و اعلام نتایج در پیش گرفتن، بسیار زشت و زننده است و شرکت کننده ها رو دچار تردید می کنه که واقعاً در
بدون نام: نتایج شهرداری کو، شما که گفتین تا ۲۲ بهمن اعلام میشه!!!
احمد : خبرآنلاینی های عزیز، این بار چندمه که پایگاه اینترنتی شما اعلام میکنه نتایج استخدامی شهرداری ها، تا فلان تاریخ اعلام میشه!! من نمی خوام زحمت پیگیریتون رو بی ارزش جلوه بدم ولی تنها یک سوال داشتم: چرا از مدیر مربوطه به صورت مستقیم سوال نمی کنید و جواب درست و مستدلی رو اعلام نمی کنید؟ امروز ۱۸ بهمن ماهه، مطمئنم که تا ۲۲ بهمن هم اعلام نمیشه! باز ما باید بیایم توو پایگاه اینترنتی شما و خواهش کنیم تا مجدداً پیگیری کنید!!!
باز هم تکرار می کنم، خواهش میکنیم این بار اگر اعلام نکردند (که قطعاً اعلام نمی کنند!) در روز ۲۱ یا ۲۳ بهمن خواستار مصاحبه با مسئول مربوطه شوید. چون با این خبرهای غیر موثق، قطعاً اعتبار پایگاه اینترنتی شما هم زیر سوال میره، شک نداشته باشید.
بدون نام: خبرآنلاینی های عزیز، این بار چندمه که پایگاه اینترنتی شما اعلام میکنه نتایج استخدامی شهرداری ها، تا فلان تاریخ اعلام میشه!! من نمی خوام زحمت پیگیریتون رو بی ارزش جلوه بدم ولی تنها یک سوال داشتم:
چرا از مدیر مربوطه به صورت مستقیم سوال نمی کنید و جواب درست و مستدلی رو اعلام نمی کنید؟
امروز ۱۸ بهمن ماهه، مطمئنم که تا ۲۲ بهمن هم اعلام نمیشه! باز ما باید بیایم توو پایگاه اینترنتی شما و خواهش کنیم تا مجدداً پیگیری کنید!!! باز هم تکرار می کنم، خواهش میکنیم این بار اگر اعلام نکردند (که قطعاً اعلام نمی کنند!) در روز ۲۱ یا ۲۳ بهمن خواستار مصاحبه با مسئول مربوطه شوید.
بدون نام: مسئول محترم، لطفاً سبب عدم اعلام نتایج ازمون استخدامی شهرداری رو از مسئولان مربوطه جویا بشید.
احمد : مسئول محترم بخش پیگیری مشکلات مردم با سلام و عرض خسته نباشید بنده به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی شهرداری که در مهرماه برگزار شد، خواهشمندم در روز شنبه ۲۸ بهمن ماه به مشکل اعلام نشدن نتایج استخدامی شهرداری بپردازید. تا به امروز از طرف مسئولان مربوطه ۵ تاریخ مختلف برای زمان اعلام نتایج، مطرح شد ولی در هیچ کدام از این تاریخ ها، نتایج اعلام نشد و بسیار از اشخاص تحصیل کرده مملکت معطل نتایج این می باشند. امیدوارم برای شما مسئول محترم،مشخص نبودن وضعیت کاری چندین هزار نفری که پیگیر این استخدامی می باشند قابل درک باشد. استدعا داریم به این موضوع رسیدگی فوری نمایید. پیشاپیش از توجه شما به این مشکل سپاسگزاریم.
جمعی از اشخاص شرکت کننده در آزمون استخدامی شهرداری
حمید : با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان خبرانلاین.من تاکنون چندین بار نسبت به پیگیری اعلام نتایج شهرداریها در اینجا پیام گذاشتم و از شما هم به خاطر پیگیریهایتان سپاس گزارم. ولی من نمیدونم چرا نتایجو اعلام نمیکنند ۱۵ دی کجا ۲۵ بهمن کجا.آخه ما تا کی باید منتظر بمونیم.به ما که جواب درست حسابی نمیدن امیدمان به شما هست. از شما خواهش میکنم دوباره پیگیری بفرمایید. متشکرم
مهزاد : توروخدا یه کاری کنین واسه اعلام نتایج آزمون استخدامی شهردای. دیگه خسته شدیم از این همه تاخیر. لطفا پیگیری کنید و یه جواب درست و حسابی به ما بدین که ببینیم آخرش ای جوابا چی شد. تورو خدا بسته دیگه این همه الافی

سمانه وحدت از کردستان : خبرآنلاین عزیز، در این مدت من هربار که نظرات این بخش رو خوندم، در مورد پیگیری نتایج استخدامی شهرداری درخواست بوده، واقعاً چرا توجهی نمی کنید؟؟؟؟؟ من هم مثل بسیار از اشخاص دیگر در آزمون استخدامی شهرداری سال ۹۱ شرکت نموده ام ولی با گذشت این همه روز از زمان برگزاری، هنوز نتایج آزمون اعلام نشده، لطفاً پیگیری بفرمایید.
حیدر: سلام ،شما که این همه گزارش تهیه می کنید. خب یه گزارش هم راجع به اعلام نتایج آزمون شهرداری مهرماه ۹۱ تهیه کنید و از تلویزیون پخش کنید. ۲۰ دی ماه گفتید که شهرداری گفته هفته بعد مشخص می شه. نکنه هفته بعد هنوز نیومده و ما توهم زدیم. نکنه هفته بعد یعنی بی خیال آزمون. با تشکر از شما بزرگواران.
حمید: سلام,آقا دست شما درد نکنه!عجب زمان دقىق اعلام نتاىج شهردارى رو بدست آوردىد و به ما اعلام کردىد!اگه تونستىد ىه خبر دقىق بدست بىارىد و اعلام کنىد اونوقت مىشه اسمتونو گذاشت خبر گزارى!اصلا نا جوونا رو دىگه رها کردىد!!!
محسن: سلام بابا جواب شهرداری ها چی شد هرچه نظر گذاشتیم جواب ندادید از دروغ نوشته اید مشکلات خود را بنویسید
بدون نام: سازمان شهرداری ها در تاریخ ۲۸ مهر۹۱، یک آزمون استخدامی برگزار کرد ولی بعد از گذشت ۳ ماه از برگزاری آزمون، نتایج آن اعلام نشد که نشد!! پایگاه اینترنتی شما در تاریخ ۸ دی ماه و به نقل از آقای میراحمدی (مسئول اعلام نتایج سازمان شهرداری ها) درج نمود که نتایج تا ۱۵ دی ماه اعلام می گردد که نشد!! بعد هم از یک منبع ناشناس نقل کردین که تا ۱۵ دی اعلام میشه که اینم نشد!! ازتون خواهش میکنم که بهتر پیگیری نمایید.چون در تماس هایی که شرکت کننده ها دارند، فقط جمله “ایشالا اعلام میشه” گفته میشه!! و این برای سازمانی که به اذعان خودشون مسیر شفافی رو برای برگزاری آزمون و اعلام نتایج در پیش گرفتن، بسیار زشت و زننده است و شرکت کننده ها رو دچار تردید می کنه که واقعاً در پشت پرده چه خبره!
علی : نتایج آزمون استخدامی شهرداری ها چی شد؟؟؟ خبرآنلاین یک جوابی بگیرین خب …
۴۵۲۳۵

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.