پاسخ به سوالات خوانندگان خبرآنلاین:جزییات پیش فروش محصولات سایپا

۲۰م آذر ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: لطفا در خصوص نحوه پیش فروش محصولات سایپا اطلاع رسانی کنید.
این درحالی است که مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا از شرایط تازه پیش فروش محصولات شرکت سایپا با سود مشارکت و تخفیف قیمت روز خودرو خبر داد و از آن به عنوان یک سرمایه گذاری میان مدت یاد کرد.
حسن فروزانمهر با اشاره به استقبال چشمگیر مشتریان از این طرح افزود: بر اساس این شرایط مشتریان می توانند از ۲۵ درصد سود مشارکت و تخفیف ۳ درصدی قیمت روز خودرو بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: در راستای جلب رضایت مشتریان، شرکت سایپا علاوه بر پیش فروش و فروش فوری متنوع جاری با موعد تحویل بهمن ماه و اسفند ماه ۹۱ از تاریخ ۱۴/۰۹/۹۱ اقدام به ایجاد شرایط تازه پیش فروش کرده که هموطنان گرامی می توانند جهت محصول تیبا ۷ تا ۱۳ میلیون و محصولات خانواده x100 نیز ۶ تا ۱۱ میلیون با موعد تحویل فرودین ماه، اردیبهشت ماه و خردادماه ۹۲ به انتخاب خود وجه مورد نظر را پرداخت کرده و از سود مشارکت بالا و تخفیف استفاده نمایند.
وی خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به وب پایگاه اینترنتی اینترنتی شرکت سایپا به آدرس اینترنتی www.saipagroup.ir و یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور مراجعه و اقدام به ثبت نام خودرو ها کنند.
۴۵۲۲۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. احمدرضا:

    من ی سوال دارم:اگه من دی ماه۹۲ثبت نام کنم و بگن خرداد۹۳ تحویل میدیم مدل ۹۲میشه یا۹۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.