پاسخ به سوال خوانندگان خبرآنلاین:پژو ۲۰۶ خود را تبدیل کنید؟

۲۲م آذر ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: بنده یک دستگاه ۲۰۶ sdvدر اردیبهشت ۹۱ ثبت نام کرده بودم با موعد تحویل مرداد ۹۱اما الان ایران خودرو به ما اس ام اس داده که تا پایان آذر ماه وقت دارید که خودروی خود را به پژو پارس دوگانه تبدیل کنید و ما نمی خواهیم تبدیل کنیم چرا خودروی مارا نمی دهند ما تا الان شاید ۴۰ بار به ایران خودرو زنگ زدیم اما حتی یک مسئول جواب قانع کننده ای نمی دهد و وقتی می پرسیم اصلا ۲۰۶ تحویل خواهد شد می گویند نمی دانیم. پس ما مشکلمان را به کجا بگوییم در صورتی که خودرو باید مرداد تحویل می شد. لطفا پیگیری کنید اگر ما خودروی خود را تبدیل نکنیم خودروی ما را تحویل می دهند یا خیر؟
براساس اظهارات مسوولان ایران خودرو در صورت آنکه متقاضیان بخواهند هر چه زودتر خودروی خود را تحویل بگیرند باید از روش تبدیل مدل خودروی خود استفاده کنند. اما اگر شخصی تمایل به چنین کاری نداشته باشد شنیده می گردد که طی ماه های آتی محصولات دیگر ایران خودرو نیز در لیست این تعویض خودرو قرار خواهد گرفت که البته شایعه جایگزینی با رانا نیز مطرح است.
درعین حال براساس اظهارات بابایی معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو به تمام اشخاص پیشنهاد شده خودرو خود را با سایر خودروهای ایران خودرو تبدیل کنند یا این‌که تا تولید ۲۰۶ داخلی که نهایتاً دو ماه دیگر است، صبر کنند.

۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.